torek, 24. junij 2014

Novo // New In

Mogoče sem malo zapravljala. Malo. Ampak samo za stvari, ki so nujne! 
I was spending a bit of money. A little bit. But just for the things I need!




Nujno na primer potrebujem ti lepi obleki z Asosa! 
Like these gorgeous two dresses from Asos! 


Prva je Max C, pikico krajša, kot sem si predstavljala, ampak super za poletje. Pa še čisto nič belega nimam drugače.
The first one is by Max C, a little bit shorter than I thought but great for summer. And I actually have nothing white in my closet. 






Druga pa je New Look, na obešalniku izgleda bolj meh, ampak je res luštna! Vsaka je bila okrog 20 €, znižana. :)
The other one is by New Look, it looks pretty much meh on the rack but it's actually really cute! Each was around 20 €, discounted. :)





V Tediju sem našla dišeče svečke z vonjem po čokoladi!
I found scented candles that smell like chocolate! 




In tudi začasna obsedenost z Güjem mi je prišla prav. Pakiran je namreč v super priročnih steklenih posodicah brez pokrovčka, ki jih uporabljam namesto svečnika. Če bi bila umetniško nadarjena, bi jih porisala. Podstavek pa je iz Momaxa.
Being temporary obsessed with has also proved to be practical. It's packed in glass jars with no lid which I saved and now I use them instead of candle jars. If I'd be more artistically gifted, I'd draw something on them. The tray is from Momax.




Res mi je všeč, kakšen učinek naredi posodica v temi. :)
I really like the effect the jar makes in the dark. :)




Prispel je tudi cel kup Barry M, Makeup Revolution in I Heart Makeup novosti z Ličila.si! Barry M obarvani balzam Rosie Lea, Barry M Loud Mouth šminka Gossip, I Heart Makeup paletka Makeup Geek (Embalaža je v 3D in se spreminja!), Makeup Revolution primer za puder, Makeup Revolution paleta korektorjev Light, Makeup Revolution paleta rdečil Sugar and Spice in Makeup Revolution paleta Girls On Film.
Then I got a bunch of Barry M, Makeup Revolution and I Heart Makeup goodies from Ličila.si! Barry M Cor Balmy in Rosie Lea, Barry M Loud Mouth in Gossip, I Heart Makeup Makeup Geek palette (The package is in 3D and it changes!), Makeup Revolution Ultra Face Base Primer, Makeup Revolution Ultra Cover and Conceal palette in Light, Makeup Revolution Ultra Blush palette in Sugar and Spice and Makeup Revolution Salvation palette in Girls On Film.




Kakšne želje za ocene? :)
Any preferences or wishes for reviews? :) 


V DM-u sem našla Balea deodorant z vonjem po kokosu in nektarinah, ki upam, da bo deloval. Zame je bil namreč super Bourjois deodorant (oba v belih embalažah pravzaprav) brez aluminijevih spojin, parabenov in alkohola, ki pa ga ni nikjer več. In najti deodorant brez aluminijevega klorohidrata, ki deluje, je prava dogodivščina, sploh pred poletjem. 
I found Balea coconut and nectarines deodorant in DM. I hope it'll work. I loved my Bourjois deodorant (both of the ones in white package, actually) without aluminium chlorohydrate, parabens or alcohol, but I can't find it anywhere anymore. And finding a deodorant that works right before summer is quite an adventure.

Izkoristila sem tudi kupončke in 50 % ceneje kupila Afroditin Garcinia gel proti celulitu, ki je po mojem mnenju edini od preizkušenih, pri katerem se le da opaziti razliko. :) 
I also had a coupon for 50 % off of Afrodita Garcinia anti-cellulite gel that, I think, is the only one of the ones I tried that actually helps a bit. :)


Moji koži se je ponovno zmešalo in ji ne pomaga več nega, ki mi je še en mesec nazaj popolnoma ustrezala. Ker sem pri Beauty of a Lemon videla objavo o tonikih, sem nabavila Afroditinega, in mi je res všeč, ker me čisto nič ne zateguje. Afrodito sem uporabljala že v preteklosti in bila zadovoljna, pa potem malo preklapljala, zdaj sem se jim pa odločila pisati in vprašati za pomoč. Moja koža je namreč obupna in preprosto nisem znala izbrati krem. Imam mešan tip kože, ampak popolnoma izsušeno in luskasto povrhnjico na T-predelu.
My skin got crazy again and the products that helped a month ago don't help me anymore. I saw a post about tonics at Beauty of a Lemon a while ago and I bought one from Afrodita. I really like it, it doesn't dry out my skin and leaves it nicely fresh. Afrodita is a Slovenian skin care brand that I used in the past and liked, then I switched to different products but decided to get back again and I wrote to them and asked them for help with choosing the right creams. My skin is complicated. I have combination skin type but the upper layer is totally dried out on my T-zone and that doesn't look good at all.

Odgovorili so mi res hitro in mi celo poslali testerje predlaganih izdelkov! Super prijazni. Testerčke sem preizkusila danes in so me navdušili.
They answered really fast and even sent me testers of the products they suggested! Super kind. I tried the testers today and I was impressed.

Najprej sem nanesla Oil Control Mattifying serum na T-predel. Vpil se je izredno hitro in dejansko je bila koža vidno matirana, ampak brez nadležnega zategovanja, ki ga po navadi povzročajo take kreme. 
Zatem sem na celoten obraz nanesla vlažilni koncentrat Hydra Thermal, ki je namenjen mešani in mastni koži, ampak spet - vpil se je super hitro in pustil kožo navlaženo, ne pa mastno. 
Dejansko nisem potrebovala še 24h ultra vlažilne kreme Hydra Thermal, ki so mi jo predlagali, če prejšnja izdelka ne bi zadostvovala! 
First I used Oil control Mattifying serum on the T-zone. It absorbed really quickly and the skin actually looked matte but without the annoying dried-out feeling. 
Then I applied hydra active concentrate Hydra Thermal for combination and oily skin on the whole face. And again - it absorbed really fast and the skin was visibly matte but without dry feeling, but not oily.
I actually didn't need to apply 24h ultra moisturising cream Hydra Thermal they also suggested if the previous products weren't enough for my skin!






Ker sem ravno koristila popust v DM-u in ker je bil prvi vtis več kot pozitiven (obraz se mi je dejansko zmastil nekaj ur kasneje kot sicer), sem tako nabavila še kreme. Vzela sem tudi ultra vlažilno, ki pa jo bom poleti najverjetneje uporabljala le zvečer oz. po potrebi. Glede na to, da že testerček na prvi pogled zadostuje za kakšnih 3-5 nanosov, imam nekaj časa mir. :) 
I already had a discount coupon for DM and because my first impressions were more than positive (my face actually became oily a few hours later than usually) I also bought the face creams. I took the ultra moisturising too, although I'll probably only use it at the evening in the summer. Considering the fact that one tester is enough for 3-5 applications, I'm good for some time. :)





Bi želele še podrobnejšo oceno Afroditinih izdelkov po kakšnem mesecu? :)
Would you like to read a review of Afrodita products after I use them for a month or so? :)





15 komentarjev:

  1. Jaz bi oceno blush paletke.

    In ja, super pridobitve...pa še oceno Afrodita izdelkov, se vedno bolj naudušujem nad njimi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene zelo mika nakup Makeup Revolution palete korektorjev in pa Makeup Revolution palete rdečil Sugar and Spice, dejansko te dve ki si ju kupila hehe. Tako, da če bi lahko kakšen review teh paletk bi blo super :)

    aniiao.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Superca, se potrudim, da še ta teden oboje čim bolje stestiram. ;)

      Izbriši
  3. Odlični izdelki:) Se že veselim vseh ocen, sploh make up izdelkov:) Jaz bi vsekakor želela oceno Afroditinih krem, ker imam tudi jaz nekatere in so odlične:)

    OdgovoriIzbriši
  4. you know, I almost took this for a Portuguese post when I first saw it... we also have the word 'novo' xD

    just things you need, huh? and yes, I'd like to know about Aphrodita products =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, what does novo mean there? :D
      Absolutely. Only the necessities! :P
      I'll make sure to write the review in a month! ;)

      Izbriši
  5. zelo luštni obleki, sploh druga<3
    jaz bi tudi želela oceno Makeup Revolution paletke (za oči, blushov in korektorjev) in pa vseh Afroditinih izdelkov. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Superca, se potrudim, da čim prej spišem vse ocene. :)) Če bi še sonce malo pomagalo za boljše fotke, ne bom nič jezna … :D

      Izbriši
  6. Vsekakor bi kaj več o Afroditinih produktih rada prebrala - z linijo Clean Phase je Afrodita obnovila moje navdušenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom spisala! Se mi zdi, da so v zadnjem času res ogromno naredili in so super izdelki! :)

      Izbriši
  7. Pa tele svečke dišijo kaj po čokoadi? Pač ja ... Živjo, sem Mateja in sem čokoholik :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...