četrtek, 26. junij 2014

Sončen dan v Velenju // A Sunny Day in Velenje

Med prejšnjim vikendom sem šla na kratek sprehod na grad. In bilo je tako lepo sončno, da sem morala malce pofotkati. 
I went for a short walk to the castle during the last weekend. And it was so beautifully sunny I had to take a few pictures. 










Skakalnice pa več ni. Pismo, je čisto drugačen razgled, ko se pripelješ v Velenje, meni manjka. :) 
No more ski jumping hill. Gosh, it's a totally different view when you arrive to Velenje, I miss it. :)




Do gradu je ravno prav stopnic, okrog 200. In razgled je prekrasen. Pa še sprosti me. :)
I love going up to the castle. Right enough stairs, around 200 of them. And the view is great. It really relaxes me. :)




Na poti domov je pa obvezen postanek pri Lokiju na sladoledu. Tam (nasproti Mercator centra ob križišču, če pridete na obisk ;)) je namreč najboljši sladoled na svetu. :P In ja, takole pri nas izgleda ena kepica.
On my way home I have to stop at the ice-cream king Loki for ice-cream. There's the best ice cream in the world. :P And yes, this is how one scoop of ice cream looks like here. 




Tale vikend sem šla pa pogledat, kako izgleda naš novi "lepi center". Popolnoma so namreč prenovili promenado in čeprav še ni vse dokončano, se že lahko sprehajamo. 
And on this weekend I checked how our new renovated promenade looks like. It's not finished yet but it nearly there.

Takole je bilo še pred enim letom:
This is how it looked like a year ago:

Fotka s spletne strani Lepi center (source)

Oziroma dvema: 
Or two:



Zdaj pa izgleda takole. :)
And now it looks like this. :)







Saj je 1000 stvari, ki mi gredo na živce v tem mestu. Ampak je pa 1001 stvar, ki mi je všeč, in res sem rada tu. Nikjer drugje ne zdržim ravno dolgo. ;)
Honestly, there's a 1000 things that annoy me about the town. But there's also 1001 that I love and I really like living here. I can't seem to stay at any other place for a long time. ;) 


1 komentar:

  1. wooooow nice.... we've barely seen any sun here these days =/

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...