ponedeljek, 9. junij 2014

Makeup Revolution Week: everything in one place

Na koncu se spodobi malo pogledati nazaj, sploh če se je teden razvlekel v mesec, kajne? ;) Kaj vse sem vam torej pokazala v Makeup Revolution tednu? (Kliknite na fotke, da vas pripeljejo do objav.)
In the end it's only suitable to look back, especially if the "week" has gone into a "month", right? ;) So what did I show you in Makeup Revolution week? (Click on the photos to see posts.)

1. dan: Iconic 3 paletka
Day 1: Iconic 3 palette




2. dan: Šminki Scandalous Vice & Enchant
Day 2: Scandalous Vice & Enchant lipsticks



3. dan: Tekoči blush O'Boy
Day 3: Vivid Blush Laquer O'Boy



4. dan: Amazing Care šminka Electric Love
Day 4: Amazing Care lipstick Electric Love



5. dan: Intenziven lip gloss Didn't I Tell You?
Day 5: Intense lip gloss Didn't I Tell You?



6. dan: Romantic Smoked paletka
Day 6: Romantic Smoked palette




Kaj preprosto morate imeti v svoji zbirki? Vsaj eno paletko, šminko in tekoči blush. Nasploh so mi njihovi izdelki za ustnice in lička res super! Na mojih ustnicah se sicer malce slabše obnesejo mat lip glossi, mogoče sem preveč vajena Lime Crime Velvetinčkov, so pa nekatere nad njimi navdušene. Mateji K. se na primer super obnesejo! 
Which items do you simply have to have in your collection? At least one palette, lipstick and vivid blush. I think all of their lipsticks and blushes are great! The only thing that doesn't go with my mouth are the matte lip glosses, but that might be because I'm too used to Lime Crime Velvetines. Some other girls love them and the glosses look and apply really well on Mateja K.!

Na sedmi dan pa se spodobi organizirati mini nagradno igro! ;) Nagrada? Tole s fotke. Mini paletka Disappear to Tomorrow in nude šminka The One. Pa mogoče še kaj pade v kuverto. :P 
And there should be a giveaway for the end, right? ;) What's the prize? This from the photo. Mini palette Disappear to Tomorrow and nude lipstick The One. And I just might add another surprise. :P



Kaj morate narediti? Pustiti svoj mail. Vse ostalo je neobvezno, ampak zelo poveča možnosti za zmago. ;) Giveaway se zaključi 20. 6. :)
What do you have to do? Leave your e-mail. Everything else is optional, but it increases your chance to win. ;) Giveaway ends on 20. 6. :)

a Rafflecopter giveaway

30 komentarjev:

  1. Meni sta najbolj všeč obe paletki, še posebej me je pritegnila in prepričala tadruga (Romantic Smoked), tako da bom jo verjetno kupila. :)) Pa tudi gloss je zelo, zelo lepe barve in je že na moji 'wishlisti'.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Romantic Smoked je meni takooooj padla v oči <3 :D

      Izbriši
  2. Sodelujem, mogoče se mi pa nasmehne kaj sreče, ker bi rada preizkusila izdelke :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Najbolj so mi všeč njihove mat šminke in mat paleta za oči :) pa tudi ta romatic smoked je zelo privlačna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pride v kratkem še ocena Essential Mattes - se ji nisem mogla upreti. :))

      Izbriši
  4. Uh ful mi je všeč giveaway, ker še nisem nobene njihove paletke sprobala :3 Najbolj si me prepričala s temi Amazin Care šminkami, ker sem jih potem tudi kupila ^^ Drugače pa mi je tud tale Smoked paleta zlo všeč .

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj te njihove paletke so res super, sem dobila eno pa potem takoj še ene par dala na wishlisto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim pesti za srečo pri žrebu - mogoče se bo pa wishlista za pikico skrajšala :D

      Izbriši
  6. Najbolj všeč mi je Iconic 3 paletka. Ne vem zakaj, ker sploh nimam tako rada roza odtenkov, ampak me vsakič pritegne, ko jo vidim po blogih:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni je bilo enako! Naked 3 me ni pritegnila, rozastih senčk sploh ne uporabljam veliko, ampak na koncu mi je bila paletka res všeč. :)

      Izbriši
  7. Najbolj so mi všeč plaetke... :) Drugače pa super giveaway... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Všečno mi je vse :) na paletke sem pa itak čist nora :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako mamljiv giveaway!:) jaz sem nora na paletke, sploh natural odtenke in vse makeup revolution so mi super lepe. Zato drzim pesti, da se mi nasmehne sreca in lahko koncno eno preizkusim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. The Romantic Smoked palette has such lovely colours *-* Thanks for the lovely giveaway, I'm dying to try Makeup Revolution products!

    OdgovoriIzbriši
  11. The Romantic Smoked palette <3 is amazing!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Intenziven lip gloss Didn't I Tell You is the product which I like the most.

    OdgovoriIzbriši
  13. mmmmm super giveaway....spremljam vse :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super giveaway... Najbolj všeč so mi paletke. Izjemne so in rada bi ih imela...

    OdgovoriIzbriši
  15. Najbolj všeč so mi paletke :)
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  16. The Romantic Smoked palette!!!!!! Its looks gorgeous! <3 I love the shades. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...