petek, 15. februar 2013

Blebetanje // Babbling #6

Uf, veliko blebetam.
Wow, I babble a lot. 


In spet sem zbolela. Moj imunski sistem je šel na zelo zelo zelo dolge počitnice in se pozabil vrniti domov. Ali pa se je kje izgubil. Kakšen nasvet, kako naj ostanem zdrava več kot dva tedna, kdorkoli? Počasi mi gre tole na živce. Zelo. In ne morem uživati v snegu! Zato imamo letos toliko snega. Mati Narava me ne mara in se norčuje iz mene - ko zbolim, zapade sneg!
Also ... I'm ill again. My immune system apparently went on a very very very long vacation and forgot to come back home. Or got lost or something. Any advice on how to stay healthy for more than two weeks, anyone? It's really starting to annoy me. A lot. I can't enjoy all the snow! That's why we have that much snow this year. Mother Nature doesn't like me and she's making fun of me - when I'm ill there's snow!

Gledala sem grammyje! Že zato je bilo vredno ostati pokonci, Ed Sheeran z Eltonom Johnom. Naj LL Cool J-ju naslednjič nekdo pove, kako se izgovori Edov priimek, prosim, hvala.
I was watching Grammys! It was worth staying up because of this, Ed Sheeran with Elton John. And please, can someone tell LL Cool J how to pronounce Ed's name the next time, thank you. 


Kelly Clarkson je bila tudi super.
And Kelly Clarkson's performance was awesome too. 

In par, ki je na rdeči preprogi najbolje izgledal? Tale dva!
And the most good looking couple on the red carpet? Those two! 


Taylorina obleka je krasna!
Oh I love Taylor's dress! 

Source: Perez Hilton.com

Hočete videti, kdo ali kaj je najboljši supermodel kadarkoli? Kliknite SEM!
Wanna see the best looking model ever? Click HERE!

Dog

Šport! Rokomet mi je všeč. Še posebej, ko zmagamo. Tokrat smo zmagali!
Sports! I love handball. Especially when we win. We won that day!

Yellow guys are ours.

Ko uničim manikuro jo uničim popolnoma. Želela sem narediti suho marmoriranje, končala sem z zombi nohti.
When I mess up a manicure I mess it up pretty bad. I was trying to do a dry watermarble and I ended up with zombie nails. 


Samo malo, ni še bilo fotke hrane ...
Wait, there's no food in this post ... 

Tile so lanski, moja mama jih je naredila. Bili so njami. Vanilija v sredini!
Those are from last year, my mum made them for Mardi Gras. They were yummy. Vanilla in the middle!



11 komentarjev:

  1. Meni je uspelo v živo gledati samo rdečo preprogo, Grammyje sem si pa posnela in gledala zjutraj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa potem samo zadnje nagrade nisem videla, drugače sem pa zdržala. :D Še dobro, ker mi oskarjev ne bo uspelo gledat. :D

      Izbriši
  2. Grammyjev mi ni uspelo pogledati. Si jih še moram :) Taylor res izgleda čudovito.
    Upam da se čimprej pozdraviš!*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Le poglej, je blo enih par super pesmi. :)
      Hvala! :)

      Izbriši
  3. oh God, these posts always have me smiling ear to ear =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. hope you feel better soon!
    those cakes look super yummy too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! Hope I'll feel better for more than 2 weeks. :D
      They were yummy! :)

      Izbriši
  5. Taylor je imela res krasno obleko. Krofi izgledajo zelo okusni. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa meni se isto dogaja. Tolikokrat ko je zapadel sneg, tolikokrat sem bila bolana. Pa ravno letos ko sem imela načrte, da bom uživala v snegu kljub temu, da ga nemaram (:
    In tile krofi so pa res za prste obliznit. Mmmm...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...