ponedeljek, 28. november 2011

Essence Little Bakery

Mimo polnega stojala teh streh kremic sem šla vsaj trikrat, ko so jih še imeli v Mullerju. Sem pač mislila, da jih ne potrebujem, da je vonj itak presladek itd. itd. Potem sem prebrala nekaj mnenj, pa sem videla, da so kremice pravzaprav odlične za to ceno, pa tudi vonj ni prehud. Seveda so jih do takrat v vseh Mullerjih že razprodali. In se je začelo čakanje, kdaj jih bodo dobili v DM ali BW … Pozni kot vedno, prišle so prejšnji teden in zdaj so moje!
I passed the display with these handcreams at least three times when they had them in Muller. I thought I don't need them, the smell  is too sweet … Then I've read some reviews and learned that they are great for the price, and the smell is nice too. By then they were sold out in Mullers. So the waiting began. When will DM get them? Late as always, they got them last week, and they are miiiiine!

Little Bakery
Moja najljubša je zagotovo Raspberry Chocolate Cookie. Ima sladek malinast vonj, nekako takšen kot čokolada z malinovim polnilom. Mmmmm. 
My favorite is Raspberry Chocolate Cookie. It has sweet raspberry smell, something like chocolate with raspberry filling. 

Raspberry Chocolate Cookie
 
Pri Vanilla Apple Pie ne vonjam ravno jabolk, predvsem vanilijo, pa še ta vonj ni zelo močen.
Then there's Vanilla Apple Pie. I don't really smell apples, mostly vanilla, but it's not a strong smell.

Vanilla Apple Pie
 
Zadnja pa je Strawberry Cream Cupcake. In tudi diši tako kot sladka jagodna krema.
The last one is Strawberry Cream Cupcake. And it smells like sweet strawberry cream.

Strawberry Cream Cupcake
 
Dovolj krem za roke za celo leto. Ste si kupile kakšno?
So I think I have enough handcreams for a year. You got one?



3 komentarji:

  1. yaaaaaaay!!!1 hand creams!!! need to get to Well's!!! I need, like need, the raspberry chocolate handbalm!!!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam edino Vanilla Apple Pie, ker mi je najlepše dišala, vonja ostalih dveh mi nista bila všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, TehTeh I was exactly like that last week :D

    Vanilla Apple Pie mi je pa mama "ukradla" XD

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...