ponedeljek, 28. november 2011

Essence Little Bakery

Mimo polnega stojala teh streh kremic sem šla vsaj trikrat, ko so jih še imeli v Mullerju. Sem pač mislila, da jih ne potrebujem, da je vonj itak presladek itd. itd. Potem sem prebrala nekaj mnenj, pa sem videla, da so kremice pravzaprav odlične za to ceno, pa tudi vonj ni prehud. Seveda so jih do takrat v vseh Mullerjih že razprodali. In se je začelo čakanje, kdaj jih bodo dobili v DM ali BW … Pozni kot vedno, prišle so prejšnji teden in zdaj so moje!
I passed the display with these handcreams at least three times when they had them in Muller. I thought I don't need them, the smell  is too sweet … Then I've read some reviews and learned that they are great for the price, and the smell is nice too. By then they were sold out in Mullers. So the waiting began. When will DM get them? Late as always, they got them last week, and they are miiiiine!

Little Bakery
Moja najljubša je zagotovo Raspberry Chocolate Cookie. Ima sladek malinast vonj, nekako takšen kot čokolada z malinovim polnilom. Mmmmm. 
My favorite is Raspberry Chocolate Cookie. It has sweet raspberry smell, something like chocolate with raspberry filling. 

Raspberry Chocolate Cookie
 
Pri Vanilla Apple Pie ne vonjam ravno jabolk, predvsem vanilijo, pa še ta vonj ni zelo močen.
Then there's Vanilla Apple Pie. I don't really smell apples, mostly vanilla, but it's not a strong smell.

Vanilla Apple Pie
 
Zadnja pa je Strawberry Cream Cupcake. In tudi diši tako kot sladka jagodna krema.
The last one is Strawberry Cream Cupcake. And it smells like sweet strawberry cream.

Strawberry Cream Cupcake
 
Dovolj krem za roke za celo leto. Ste si kupile kakšno?
So I think I have enough handcreams for a year. You got one?



20 komentarjev:

  1. yaaaaaaay!!!1 hand creams!!! need to get to Well's!!! I need, like need, the raspberry chocolate handbalm!!!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam edino Vanilla Apple Pie, ker mi je najlepše dišala, vonja ostalih dveh mi nista bila všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, TehTeh I was exactly like that last week :D

    Vanilla Apple Pie mi je pa mama "ukradla" XD

    OdgovoriIzbriši
  4. danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  5. Rada bi se zahvalila podjetju LAPO MICRO FINANCE, ki mi je dalo posojilo za zdravljenje mojega bolnega otroka. Tako sem vesel, da sem danes srečal LAPO, kontaktirajte jih po e-pošti, če potrebujete nujno posojilo: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  6. HELLO Opozorilo o ponudbi posojila za vse! Ste finančno slabši in potrebujete nujno kreditno/finančno pomoč? Ali pa potrebujete posojilo za zagon/povečanje vašega podjetja ali nakup svoje sanjske hiše. DANES PRIDOBITE TAKOJŠENO ODOBRITEV POSOJILA 100-ODSTOTNO ZAGOTOVLJENO, NE ODLOČITE NA VAŠO KREDITNO REZULTAT. E-pošta: { larrybright424@gmail.com }, so zanesljivi, hitri v komunikaciji in zaupanja vredni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ponudba osebnih in naložbenih posojil

    Resnim posameznikom ponujamo posojila po nizki 3-odstotni obrestni meri.

    Ali morate plačati svoje račune ali potrebujete naložbeno posojilo? To je pravi kraj za finančno pomoč, ki jo potrebujete. Ponujamo najmanj 5000,00 € do največ 50.000.000,00 €.

    Za več informacij nam pišite na: mobilfunding1999@gmail.com

    S spoštovanjem

    OdgovoriIzbriši
  8. Ali potrebujete nujno posojilo za poplačilo dolga ali lastniško posojilo za izboljšanje vašega poslovanja? So vas banke in druge finančne agencije zavrnile? Ali potrebujete konsolidacijo posojila ali hipoteko? Ne iščite več, saj smo tukaj, da pustimo vse vaše finančne težave za seboj. Pišite nam po e-pošti: {larrybright424@gmail.com} Zainteresiranim strankam ponujamo posojila po razumni 2-odstotni obrestni meri. Razpon je od 5.000,00 € do 100.000.000,00 €

    OdgovoriIzbriši
  9. Nudimo posojila in finančne storitve vseh vrst. Naša posojila so zelo velika od podjetij do osebnih posojil ali dolgoročnih ali kratkoročnih z ugodnimi obrestnimi merami (2%). Naš posojilni postopek je zelo hiter in zanesljiv z garancijami. Za več informacij o naših storitvah nas obiščite na naši e-pošti; { pedrosalvador346@gmail.com } sporočite nam, koliko posojila potrebujete in želite trajanje posojila. Upamo, da se bomo oglasili. Lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši
  13. Moje ime je Nicolás Miltiades iz Slovenije. Rad bi se zahvalil posojilno-kreditnim institucijam, ki so mi pomagale dobiti posojilo. Zadnje tri mesece sem iskal posojilo za poravnavo svojih dolgov, vsi so me poskušali preslepiti, dokler nisem končno srečal posojilno-kreditnih ustanov. lahko so mi dali posojilo v višini 110.000 evrov. ti lahko tudi pomagajo. pomagali so tudi nekaterim drugim mojim kolegom. Če potrebujete kakršno koli finančno pomoč, se obrnite na njegovo podjetje po e-pošti (loancreditinstitutions00@gmail.com) Številka WhatsApp: +393512114999 Verjamem, da vam lahko pomagajo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Potrebujete kakršno koli finančno pomoč? Osebni denar? Poslovni denar? Hipotekarni denar? Denar podjetja? Financiranje kmetijstva in projektov? Denar podarjamo po 2% obrestni meri! Kontakt: (richardcosmos5@gmail.com)

    Nujna denarna ponudba.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ali potrebujete posojilo? osebna posojila? Poslovna posojila? božično posojilo? Hipoteke? Kmetijsko in projektno financiranje? Oddajamo vse vrste posojil z 2% obrestnimi merami! kontaktni email; (dakany.endre@gmail.com)

    Božično posojilo

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo; Ali potrebujete nujno posojilo? Moje ime je Emily's Janssen, sem posojilodajalec in finančni svetovalec pri Novelty Finance. Ugotovil sem, da posamezniki in podjetja tako težko dobijo posojilo pri bankah ali drugih finančnih institucijah. Moje podjetje (Novelty Finance) je tu, da vam zagotovi in pomaga pri posojilu, ki ga potrebujete

    Ne glede na to, ali želite izboljšati svoj življenjski slog ali pa imate nepričakovan strošek, je posojilo pri NOVELTY FINANCE stroškovno učinkovit način, da to uresničite.

    NOVELTY FINANCE je prilagodljiv: izposodite si lahko do pet milijonov evrov (5.000.000,00 €) z ustreznimi odplačilnimi dobami od 6 mesecev do 30 let. Ponujamo široko paleto osebnih posojil, poslovnih posojil, stanovanjskih posojil in posojil za konsolidacijo dolgov, ki jih je mogoče prilagoditi vašim spreminjajočim se potrebam in okoliščinam po 3-odstotni obrestni meri.

    Kaj dobite:
     Takojšen dostop do vaših sredstev po odobritvi
     Konkurenčne obrestne mere
     Prilagodljivi pogoji odplačevanja
     Možnost hitrejšega odplačila posojila (dodatna plačila zmanjšajo glavnico posojila)
     Enostavna odobritev, če potrebujete dodatna sredstva
     Vaše prvo odplačevanje posojila se začne šest mesecev po odobritvi.

    Kako se prijaviš:
    Vloga za posojilo je hitra in enostavna!
    Podjetja ali posamezniki, ki se zanimajo za zaprosilo za posojilo pri Novelty Finance in potrebujejo več informacij o ponudbi posojila, naj POŠLJEJO E-POŠTO na: noveltyfinances@gmail.com

    Veljajo pogoji in pogoji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Iščete nujno posojilo? Vam je banka ali katero koli finančno podjetje zavrnilo posojilo? Potrebujete finančno pomoč Ali potrebujete posojilo za plačilo računov ali nakup stanovanja ali konsolidacijo dolga in osvoboditev dolgov? Ali želite imeti svoje podjetje in potrebujete pomoč pri finančnem posojilu? Kontaktirajte nas za hitro in zanesljivo posojilo po nizki 2-odstotni obrestni meri. Pripravljeni smo vam pomagati pri poslovnih ali osebnih posojilih, cenovno ugodnem načrtu odplačevanja z dobro kreditno evidenco. nudimo posojilo po ugodni obrestni meri. če je tako, se za več informacij obrnite na posojilno podjetje James Kong po e-pošti: richardcosmos5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Ali potrebujete posojilo? V tem primeru pošljite e-pošto: dakany.endre@gmail.com

    Ali potrebujete posojilo? osebna posojila? poslovno posojilo? hipoteka? Kmetijstvo in projektno financiranje, HITRI KREDITI. Potrebujete posojilo, da poplačate svoje dolgove, plačate račune ali začnete dobro podjetje? ? Ponujamo vse vrste posojil z 2% obrestmi! Kontaktni e-poštni naslov: (dakany.endre@gmail.com)

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ali potrebujete posojilo? V tem primeru pošljite e-pošto na: dakany.endre@gmail.com

    Ali potrebujete posojilo? osebna posojila? poslovno posojilo? hipoteka? Kmetijsko in projektno financiranje, HITRI KREDITI. Potrebujete posojilo za poplačilo dolgov, plačilo računov ali začetek dobrega posla? ? Ponujamo vse vrste posojil z 2% obrestmi! Kontaktni e-poštni naslov: (dakany.endre@gmail.com)

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši
  20. Iščete poslovno posojilo? Osebno posojilo, študentsko posojilo, posojilo za konsolidacijo dolga, nezavarovano posojilo, tvegani kapital itd. Če je tako, nam pišite še danes (dakany.endre@gmail.com) in prejmite posojilo še danes.

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...