ponedeljek, 27. februar 2012

Oscar gowns

Vsi vemo, da so bili ponoči oskarji in vsi vemo, kdo so zmagovalci. Zato ne bom nič nakladala, rada bi vam le pokazala, katere obleke so mi bile najbolj všeč. 
We all know the Oscars were on last night and we all know who won. So I won't talk much, I'd just like to show you which dresses I liked most. 

Natalie Portman
Emma Stone
Jessica Chastain
Maya Rudolph
Octavia Spencer
Penelope Cruz
Ni mi bila toliko všeč obleka Meryl Streep, kot barva. In Meryl je itak najboljša! 
I didn't like Meryl's dress as much as I loved the color! And Meryl is just the best! 

Meryl Streep

Pa da ne bodo le dekleta. G. Plummer si je definitivno zaslužil tega oskarja! 
And for the end ... Mr. Plummer definitely deserved the Oscar! 

Christopher Plummer


Ste spremljale oskarje? Katere obleke so pa vam najbolj padle v oči?
So did you watch the Oscars? Which dresses were your favorite? 






We do not own any of the pictures in this blog post. The pictures were taken from Žurnal, Coco Perez and The Academy Awards website

8 komentarjev:

  1. no, I did not watch...I like Meryl's dress...she IS the best =D

    I also really liked the first two from this post...

    is that last guy the dinossaur that won supporting actor???

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He's not a dinossaur! hahaha :D But yes, he won supporting actor ;)

      Izbriši
  2. Nisem gledala oskarjev, ker me niti ne zanimajo toliko. Vedno le na hitro pogledam, kdo so bili zmagovalci in to je to.

    Penelope mi je prekrasna. Zdi se mi, da je iz leta v leto lepša. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikoli nisem gledala oskarjev, no nikoli ne gledam takih prireditev. Skoraj vedno pa pogledam kdo je zmagal in pa seveda obleke :) In najbolj mi je bila všeč obleka Natalie Portman.

    Mimogrede na mojem blogu vaju čaka nagrada in tag :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najlepši sta mi obleki, ki sta ju nosili Natalie P. in Penelope C. Me zanima kakšne obleke bodo letos nosile oskarjevke :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...