četrtek, 23. oktober 2014

Gelish nohti // Gelish nails

Sestra si je letos kupila UV lučko in gelish lake. Seveda sem kot vedno bila jaz njen poskusni zajček. ;-)
This year my sister bought UV lamp and gelish nail polishes. As usually I was her guinea pig. ;-)

Bluesky
 
Nastala je tale umetnina. :-)
And this is what happened. :-) 



Bluesky

Preizkusili sva še rdečega. :-)
We also tried the red one. :-)

Bluesky

Prvič sem imela gelish nohte in res so mi bili všeč. Po 2 tednih sem jih odstranila, saj sem se nekako naveličala istih nohtov. :-P
It was my first time with gelish nails and I love it. After 2 weeks I changed them because I got tiret of the same nail polish. :-P

So ti všeč?
Do you like it?


15 komentarjev:

  1. jaz tu pa tam uporabljam depend gel lake :) pa so super, samo odstranjevanje je pain in the ass! včasih mi uspe super, včasih pa si nohte celim še po 2 meseca :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na to, kako pogosto menjujen manikure, gel nohti nikakor niso zame. Mi pa rdeči super izgledajo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem mislila, da mi bo hudo, ampak sem se kar malo razvadila :-P :-)

      Izbriši
  3. Super izgledajo :) Meni na rokah to ne bi šlo, ker se prehitro naveličam barv, si pa delam gelish na nohtih na nogah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem tudi jaz razmišljala, da bi si jih na nogah nardila :-)

      Izbriši
  4. I've never had any kind of gel nails before... they look pretty, but they also sound like a lot of work...

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Well my sister like to do them, so there is no work for me :-P hehe :-P

      Izbriši
  5. Krasni, tako 'francoska manikura', kot tudi rdeči (nora barva!). <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Js obožujem gel :D Celo poletje ponavadi Dependove gel lake uporabljam...itak lahko anredim samo prozorne pa čez lakiram potem :D Zdaj imam pa že kakke 4 mesece vedno lepo na šablono mandelčke narejene pa barvni gel čez :D Nekako zeloooo uživam v izdelavi gel nohtov :D Čeprav so na začetku mora :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Oboji so mi všeč, vendar sama to ne prakticiram, ker bi se najbrž prehitro naveličala barve ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem se na začetku tudi jaz bala tega, da se jih bom naveličala, pa je potem kar šlo :-P

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...