sobota, 23. marec 2013

Blebetanje // Babbling #7

Ojla! Upsi, sem malo zanemarjala blog. 
O, veliko novih sledilk, hej hej! Se trudiva slediti vsem nazaj, ampak če še ne, prilepite link do bloga v komentarje! :)
Hello! Oh-oh, I've been neglecting the blog lately.
Oh, lots of new followers, hello everybody! We try to follow back but if we missed someone, please put the link to your blog in the comments! :)

Pametne mačje besede, ki me popolnoma opišejo. Pa vedno popacam čisto sveža oblačila. Zdaj veste vse o meni.
Smart words from Cuddle the Cat that totally describe me. I also always get food and toothpaste stains on my fresh clothes. Always. Now you know everything about me.




Tele fotke so sicer stare nekaj tednov, ampak jih nisem imela časa dati na blog, ups! Vem, da je že pomlad, ampak evo jih vseeno! Sprijaznite se. Rada imam zimo. Čeprav so mi noge komaj zmrznile med sprehodom. Resno, bolele so me, pekle in bile čisto rdeče. Ampak imam še vedno rada sneg!
Those pictures are a few weeks old, but I didn't have time to put them on, whoops! But they are pretty! So I know it's spring but I'm still including them in the post. Deal with it. I love winter. Even though I froze on that walk. I really did, my legs hurt and burnt and got really red. But I still love snow.


Kuku avto!
Peek-a-boo car!



Samo še ena fotka snega, obljubim! Razgled z mojega delovnega mesta, ko smo imeli veliko snega. Na drugi strani so pa polne police ličil. Jp, delam v nebesih!
Just one more picture of snow, I promise! The view from my workplace when we had lots of snow. And inside - there're shelves of make-up. Yes, I work in heaven!


Spremenili so ime enega od naših nakupovalnih centrov. Zdaj naj bi bil nakupovalni center, namenjen ženskam. Sploh ne bom komentirala. Mi pa res ni všeč zeleno-vijolična kombinacija, toliko lahko povem.
They changed the name of one of our shopping centres. It's supposed to be a shopping center made for women. I'm just not gonna comment on that. Just let me say I really dislike the green-purple colour combination, I can say that.


In ... Giveaway je blizu! No, če ga hočete.
Also ... A giveaway is near! Well, if you'd like it.


8 komentarjev:

  1. Joj koliko snega! Kod nas ce uskoro neki sneg, pa kisa, pa vetar...Uzas vreme! Kada ce prolece?! xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, meni je sneg čisto všeč, spomladi kiham. :D Vetra pa ne maram! :D

      Izbriši
  2. shnoooooooow! dont worry, I always get toothpaste everywhere too =D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. And it's snowing again! :D
      Yay, I'm not the only one! :D

      Izbriši
  3. Saj nisi pretirano zgrešila s slikami snega, pri nas spet pada ;) Bi pa rekla, da Cuddles opiše marsikatero izmed nas ;)

    Lovely Little Lux-uries

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, tu tudi pada. :P Se je ravno obrnilo v teh tednih, ko so slike čakale na objavo. :D

      Izbriši
  4. Sem bila hostesa na otvoritvi Velenjke. In še zdaj včasih rečem Velejapark. Ker mi je nekako bližje. Ampak se bom navadila. Meni je pa všeč koncept. Trgovine za ženske - imajo super ideje, samo potrebno jih je realizirat. Čeprav se nekatere že. Zelena-vijolična kombinacija pa mi je celo všeč. Čeprav sploh nisem navdušena nad nobeno od teh dveh barv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz še nisem koga slišala reči drugače kot Velejapark, hehe, bo potreben čas. :D
      Ideje že, ja, je pa vedno več trgovin zaprtih, ko pridem tja. :) Pa bomo že videli, kaj prinese čas, pa če bo res kaj posebnega, ali bo pa samo ostalo pri ideji. :)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...