četrtek, 22. januar 2015

NOTD: Purple rain

Sicer tale fotografija ni bila posneta danes, ampak ker vam nisem še pokazala moje najnovejše geliš manikure ....
This photo was not taken today, but since I did`t even show you my latest Gelis manicure ....

Bolje pozno kot nikoli ane? :-) 
Better late than never right? :-)


Uporabljen je lak Trosani Ziplac, kot nadlak in podlak pa Bluesky. 
My sister used Trosani Ziplac nail polish and as top coat and base coat Bluesky.





Dodali sva pa še nakaj kristalčkov.
We also added a few rhinestones.

Vam je všeč?
Do you like it?


12 komentarjev:

  1. Take kombinacije so meni ene ljubših, super zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. thats a beauuuuuuuutiful color! =D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito!:) Kaj pa je to za lakcev? Kje kupuješ in koliko stanejo? Pa kako dolgo drži? Moji nohti so zadnje čase katastrofa in vedno bolj razmišljam o kakšnih gelish variantah. Ampak mi ni dat 40€ za začetni set.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.klevi.si/katalog/G367/ziplac-peel-off-laki
      Tule se jih dobi. So pa res super. Jst sem tega imela dobra 2 tedna, pa se mi ni nič okrušil, sem ga pa dala dol zato, ker mi je bilo že grdo videt "narastek" :-) Drugače pa zdržijo okrog 3 tedne 100% :-)

      Izbriši
  4. joj kok lep lak oz. nasplošno celoten končen izgled. zdle lihkar čekiram tvoj blog ker sem tukaj še čisto nova. meša se mi od takih norih nohtov. superca! se še vrnem po kakšno idejo ali pa samo malo napasit očke :)

    eno vprašanje, upam da ni prebutasto, s čim daš pol te kristalčke gor?

    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale! :-D Pa dobrodošla med nami :-D
      Drugače mi je pa to sestra nardila, kristalčke pa lahko daš kar z nohti gor al pa s palčko, ki pride pri kristalčkih zraven, prav za nanos :-) Lahko pa enostavno kar kak zobotrebec uporabiš :-)

      Izbriši
  5. WOW!!!
    This is an AMAZING manicure :)
    Love it a lot :)
    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...