sobota, 4. maj 2013

Blebetanje // Babbling #10

Dobila sem novo knjigo!
I've got a new book!


Če imajo novembra v Munchnu (ah, spomini!), imajo maja v Velenju ... Ampak vsaj imajo, no.
If they have it in Munich in November (oh, the memories!), they have it in Velenje in May ... Well, at least we have it now.



Mi lahko, prosim, kdo reče, da naj neham zapravljat, tole nikamor ne vodi! Ampak v OrCi imajo same super reči in popust je bil in 100 % Pure naredi mojo kožo res lepo ...
Can someone please tell me to stop spending money, this is getting me nowhere! But there was a discount and 100 % Pure makes my skin soft and nice ...


Em ... Še malo sem zapravljala ...
Uhm ... I spent some more money ... 


Ojla, nova Essence LE! In živjo vse ve, ki morate svoje prste vtaknit v vsak blush, ki mi je všeč, in ga s tem naredite nekupljivega! Ne, ni tester, in kar počnete, je nagravžno!
Hello new Essence LE! And hello all of you that put your sticky fingers in every blush I like and make it unbuyable! No, it's not a tester and that's disgusting! 


Gledala sem Rudolphove Easy Meals na 24 Kitchen, opolnoči, lačna, in makaroni, ki jih je naredil, so zgledali res dobri. Okej, skoraj vse, kar on naredi, zgleda dobro. Ker je zakon. In da občutek, da lahko vsak kuha. Ker na koncu oddaje reče, da je kuhanje lahko in zmoremo vsi. Hvala, Rudolph, ker verjameš v mene! Zato sem naslednji dan naredila makarone s paradižnikovo omako, tofujem in zelenjavo. Njam!
I was watching Rudolph's Easy Meals on 24 Kitchen at midnight, very hungry, and the pasta he made looked delicious. Almost everything he makes looks delicious. Because he's awesome. And he makes me feel like I can cook. Because at the end of every show he says cooking is easy and everyone can do it. Well thank you, Rudolph, for believing in me! So I felt inspired the next day and made some yummy pasta with tomato sauce, tofu and vegetables. It was yummy! 


Pa nekaj pametnega za konec.
Also ... something wise for the end.



8 komentarjev:

  1. Joj, kako se strinjam s tistim, kar si napisala pred Essence fotko. Jaz sem tudi v Müllerju naletela na polno stojalo in prsti v vseh treh pink blushih, tako da ga sploh nisem mogla kupiti. Uf, sem bila jezna. Ampak sem potem spet naletela na polno stojalo v DM-u in tam na srečo ni nobena prej vtaknila nobenega prsta noter, tako da sem dobila, kar sem hotela.
    Oh, kako lep nakup pri Ličila.si. Jaz se trudim, da ne bi preveč zapravljala ta mesec zase, ker pripravljam nekaj nagradnih iger in moram kupiti nagrade. :)
    Špageti izgledajo nenormalno okusno, bi jih kar zdaj za zajtrk zmazala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mhm, pa še bolj me razjezi, ko si kupim svinčnik za korekturo laka, pa doma vidim, da je čisto črn! Ker je očitno ena prišla v trgovino zato, da si očisti lak ... Morali bi dati vsaj malo folije čez, čeprav jih verjetno ne bi ustavilo.
      Hihi, sovici je ime Mateja, sem jo morala kupit! :P Uuu, nagradne igre, zakon! :D
      Hahaha, zakaj pa ne, špageti so tud za zajtrk! :P

      Izbriši
  2. I love Rudolph :) yesterday I wanted tu buy a cream blush but every single one was opened and touched. I was so angry!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, se strinjam s tem dotikanjem stvari, ki niso testerji, ampak ful izdelkov sploh nima testerjev (js tega ne delam), mislm,da je to glavni razlog, da vtikajo prste v vse. Žal! Drugače pa karma is a bitch, bodo že dobile nazaj :P
    OBOŽUJEM RUDOLFA! Ceu dan bi ga lahko gledala! :D
    Oh, 100% pure <3 Njihove pene za tuširanje so mi top (niso pa prijetnega okusa, ja, vse sem okusla od njih :P). Trenutno mam samo kremo za roke pa žajfico. Kar pa tudi ni slabo ;)

    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mhm, zaradi testerjev je, ampak tu je bla prav prozorna embalaža pa vseeno vse prešlatano ... Ne vem. Čeprav pri kakšnih korekturnih svinčnikih pa res ne vem, zakaj jih je treba sprobat. :D
      Ane! Js tud! Rodolph je car! :D
      Hahaha, moram še jaz kaj skusit od njih, še nism. :D Katero kremo za roke pa maš? Me vonji zanimajo, tale kokos je moja prva. :D

      Izbriši
    2. Lej pač rade šlatajo, premal drugih stvari šlatajo, if you know what I mean :P
      Rudolph makes my day!
      Trenutno mam tut js kokos ! ;)

      Izbriši
    3. Hahahahah to bo to! :D
      Vanilijo si že sprobala?

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...