ponedeljek, 26. november 2012

Barry M Cherry Glitter lip gloss

Niste še videle mojega Barry M glosa. 
You haven't seen my Barry M lip gloss yet. 

Barry M Cherry Glitter lip gloss

Luštna rdeča barva z veliko bleščicami, tako da se ga res lahko nanese povsem brez težave in bleščice so lepo razporejene.
Cute red colour with lots of glitters, so it's really easy to apply it and glitters are nicely put all over lips.

Barry M Cherry Glitter lip gloss

Všeč mi je že sam po sebi, super pa zgleda tudi nad rdečo šminko.
I like it on it's own, but it looks just as great over red lipstick.

Barry M Cherry Glitter lip gloss

Barry M Cherry Glitter lip gloss with red lipstick


8 komentarjev:

  1. Mene pa ne pritegne posebno, čez rdečo šminko mi lepše izgleda. Maš pa ful lepe ustnice! =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D
      Meni je tudi malo bolj všeč čez šminko, sploh v živo. :D

      Izbriši
  2. looks so nice in the tube, but looks very very weird to me on the lips =P

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati, da imam bleščice raje na očeh kot na ustnicah. Ideja ni slaba, ampak samega ne bi nosila, čez šminko še gre. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, bo bolj za posebne priložnosti. :D Včasih paše kaj takega. :D

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...