sobota, 08. september 2012

Essence English Rose (111)

Jp, kupila sem ga zaradi imena, pa se je izkazalo, da je krasen. Tele nove stekleničke so nesramne - vsi laki zgledajo lepi v njih! 
Yeah, I bought it because of the name, but it turned out it's gorgeous. These new bottles are rude - all polishes look great in them! 

Essence English Rose (111)
Vidite metuljčka?
See the butterfly?

Essence English Rose (111)

Essence English Rose (111)

15 komentarjev:

  1. Tega pa sploh nisem opazila, ampak je res zelo lep. Ne vem kaj se dogaja z menoj, zadnje čase padam na umazane odtenke, pa jih res nikoli nisem marala =).
    Drugača si pa naredila res čudovoito manikuro =)
    Jaz pa ravno razmišljam kaj naj naredim za jutri =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Se mi zdi, da je čisto spregledan, ker jih je bilo še cel kup pri nas. :)
      Meni jutri ni problem, kaj bom v torek je bolj kriza - ker imam preveč najljubših pesmi trenutno. :D

      Izbriši
  2. nije bas moja boja,volim svjetlije ali na tebi izgleda super

    OdgovoriIzbriši
  3. It really look great on your nails!

    OdgovoriIzbriši
  4. Really pretty!
    Hope you can check out my nail art blog that I've just made :)
    http://easynailart1.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  5. It actually kind of matches your lay-out :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh look it really does! :D Haha, nice, I didn't even notice it. :D

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...