ponedeljek, 3. september 2012

Septembrski opravki // Things to do in September

New York (London je seveda na steni že par let) in risanke. Jp, včasih sem malo otročja. 
New York (London has been on my wall for a few years now, of course, and cartoons. Yes, I'm a big child.

Puzzle!

Kaj boste pa ve počele?
And what will you do?

4 komentarji:

  1. Tudi sama sem včasih zelo rada sestavljala, ampak zaj na žalost nimam več časa =(. Bom še kdaj v prihodnosti gotovo kaj sestavila.
    Veliko sestavljank imam uokvirjenih, in ko sem enkrat eno nesla uokvirit, je en puzzel zletel ven in potem ga je gospod ki je uokvirjal narobe dal notri, tako da me zaj vedno ko jo pogledam malo pojezi =)
    So pa vsi trije lepi in ravno pravo število je, da ne traja predolgo, 2500 mi je bilo že res dolgotrajno =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tudi tele 3 zaprašene privlekla iz omare, je čas, da se spravim zraven. :D
      Uf, jaz bi znorela, če bi bilo kaj narobe. :D

      Izbriši
  2. I have SO much to do this week alone that I have no idea how I'm going to survive the month!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...