petek, 28. oktober 2011

Packasta manikura =) Smudgy manicure

Packe so že kraljevale na mojih nohtih, in sicer v rumeni barvi:
Smudges have already been on my nails in yellow:

Smudges =)

Tokrat pa sem za osnovo uporabila moj najljubši Barry M Block Orange.
This time I've used my favorite Barry M Block Orange.


Barry M Block Orange

Packo se najde na Konad šabloni M 21:
You can find the smudge on Konad image plate M 21:


Konad M21

In kako se spravi vzorček na noht? :) Na izbran vzorček se namaže poseben Konad lak (gre pa tudi z običajnimi, ampak bodo vzorčki manj opazni), odvečnega se postrga s strgalko, vzorček se odtisne na štampiljko, od tam pa na noht.
So how do you get it to your nail? :) You put special Konad nail polish on selected image (you can use the regular nail polish, but images won't be seen that well), you scrap the excess polish, stamp the image on the stamp and then on the nail.




In hitro nastane tole:
Quickly you get this:



Tiste, ki vas zanima, koliko časa to vzame ... Meni je vse skupaj vzelo približno eno uro. S sušenjem vred. ;)
For those who are wondering how much time does it take ... It took me about an hour. Drying the polish included. ;)


Ste že poskusile kdaj kaj podobnega?
Have you ever tried something similar?



6 komentarjev:

  1. uhhh nice...you guys been imprinting on the nails xD

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva slika <3 mi zmaga barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tista je bila res čisto spontana. :D Sem najprej mislila dati samo eno packo na prstanec, potem se pa nisem mogla ustavit. XD

    OdgovoriIzbriši
  4. Smo že poskusili ja, samo kaj, ko nismo vse tako spretne s tem kot si ti! :D Tale packa mi je pa ful luštna! :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...