sobota, 29. oktober 2011

1 dan = 25 ur

Posebna ponudba za danes: privoščite si dodatno uro spanca s 100% popustom. :)
Special offer for today: give yourself an extra hour of sleep with a 100 % discount. :)



No, pa smo spet tam. Danes bomo spali (ali žurali? :-P) 1 uro več! :) Suuuuper, jaz vsekakor nimam nič proti, saj sem prava zaspanka. :) 
Here we are again. Today we'll sleep (or party? :-P) an hour more! :) Greeeeat, I definatelly don't mind it, sleepy as I am. :)

Bolj je kriza, ko pride tisti čas, ko se prestavi uro za 1 naprej. 
It's harder when it comes to the time, when we have to turn the clock an hour further.
Ampak ne bomo danes o tem. :) 
But let's not talk about that today! :)

Želela sem vas samo spomniti, da bo imel jutrišnji dan 25 ur. Dodatna ura pa vedno prav pride. Pa naj bo to za spanje, žuranje, pogovor s prijatelji, sprehod, manikuro ... :)
I would like to remind you that tomorrow's day will have 25 hours. Additional time never hurts. Whether it be for sleeping, partying, talking with friends, taking a walk, a manicure ... :)




We do not own any of the pictures in this blog post.

2 komentarja:

  1. uh sem si kr vzela ja...čas za spanje namreč:) ...danes mi ga pa že primanjkuje:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spanja je vedno premalo XD Jaz sem včeraj kar cel dan prespala :$ Utrujena prišla iz Gardalanda :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...