četrtek, 27. oktober 2011

DA! YES!

Ste že kdaj rekle "ne" samo zato, ker vas je bilo strah reči "da"? Slišala sem, da je to povsem "naraven strah" pred zapuščanjem starega, dobro poznanega "terena".
Have you ever said no just because you were too scared to say yes? I've heard that's a totally normal fear of unknown. 

Tudi sama sem med tistimi ljudmi, ki se raje držijo stare, poznane poti, kot da bi "zavili"v neznano. Vendar sem se odločila, da je čas, da tudi jaz kdaj pa kdaj malo tvegam in preizkusim nekaj novega. :)
I myself am among those people who prefer to stick to old, familiar way than go to the unknown path. But I've decidet it was time to take a little risk and try something new.



Tako sem na primer obiskala kitajsko in mehiško restavracijo. OK, priznam. Trajalo je kar nekaj časa, da so me prijatelji prepričali, da se odpravim tja. Vendar mi ni žal, da so me, saj sem bila obakrat navdušena in sedaj komaj čakam, da gremo spet tja. 
So I visited Chinese and Mexican restaurant. Ok, I admit, it took my friends quite some time to convince me, but I don't regret it. I was impressed both times and can't wait to go there again.

Sedaj pa je čas, za kakšen bolj drzen DA. Sama že imam nekaj v načrtu, vendar vam tega žal, še ne morem izdati. ;-)
Vsak teden poskusimo nekaj novega. Pa čeprav gre le za novo jed. :)
Sedaj ste vi na vrsti. Komu/čemu, boste danes rekli DA? 
 Now it's time for a more ambitious YES. I have something planned, but I can't tell you just yet. ;-)
Let's try something new each week, if it's even just a new dish. :)
It's your turn now. To whom/what will you say YES today?

We do not own any of the pictures in this blog post.

1 komentar:

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...