nedelja, 29. januar 2012

e.l.f. Beauty Clutch

Danes ne bom veliko napisala, bom pa zato pokazala več fotk moje e.l.f. Beauty Clutch paletke. Mimogrede, pri e.l.f.-u imajo danes do 11 zvečer spet ponudbo z zastonj poštnino in skrivnostnim darilcem. 
I won't write much today. I'll just show you swatches of my e.l.f. Beauty Clutch palette. By the way, at e.l.f. they once AGAIN have a special weekend offer with free delivery and a mystery gift. 

Pa gremo kar k fotkam. 
So, here are the pictures. Enjoy. 

e.l.f. Beauty Clutch



e.l.f. Beauty Clutch eye shadows
















































































e.l.f. Beauty Clutch blushes and lipglosses













Senčke so kar dobro pigmentirane, najbolj pa mi je všeč raznolikost barv. Verjetno si sama nikoli ne bi kupila kakšnih zelenih senčk, evo, pa sem odkrila, da so mi pravzaprav všeč. 
Eyeshadows are quite pigmented but what I really like is the variety of colors. I'd probably never buy green eyeshadows but I found out I really like them.

Katera je pa vaša najbolj raznolika paletka? 
And which of your palettes is the most versatile? 



6 komentarjev:

  1. they look awesome! I really like that face part, lots of good stuff...if the face shimmer a cream or a powder?

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It just has EVERYTHING! :D You should see how happy I was when I got it. :D
      It's cream. I'll try to update with pictures if I'll buy new camera. This one just wouldn't catch it :/

      Izbriši
  2. Luškan komplet. Tudi jaz imam doma eno paletko z ogromno barvami. In vem, da si polovico od tistih nebi nikoli kupila sama.
    Drugače pa najraje uporabljam Sleek paletke. Trenutno je Oh so special. Ko pa bo topleje zunaj in bo čas za bolj živahne barve bom pa uporabljala Monaco paletko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz vedno izbiram med rjavimi in oranžnimi toni, potem pa zaradi takih darilc sprobam kaj novega (končno!), pa sem čisto navdušena. :D
      Se pa strinjam, Sleek obvlada. :D

      Izbriši
  3. Modri in vijolični odtenki so prečudoviti! <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...