četrtek, 3. april 2014

Blebetanje // Babbling #14

Žalostna sem.
I'm sad.



Moje najljubše serije je konec. Jokala sem kot otrok. Jokala sem kot Gus. Ampak bil je super zadnji del, popoln! Zdaj čakam film.
My favourite show ended. I cried like a baby. I cried like a Gus. But it was a great great great finale, seriously perfect! Now please make a movie.




Po drug strani. Gledala sem zadnji del Kako sem spoznal vajino mamo in … Meh.
Then on the other hand. I watched How I Met Your Mother Finale. And I just … Meh. 

Če so slučajno ubili Daryla v The Walking Dead, bom pa jezna. Ne mi povedat, zadnja dva dela bom gledala naslednji teden!
Now if they killed Daryl in The Walking Dead, I'll be just mad. Don't tell me, I'm watching the latest two episodes next week!

Pojdimo raje k hrani. :P Tile rezanci iz Loving Huta so zakon!
Lets move to food. This is freaking delicious, Loving Hut! 



Oh! Pa jaz znam tudi kaj ustvarit! Tortilje z zelenjavo in šampinjoni. Ne, to ob strani ni marmelada. Salsa, ampak čisto po nepotrebnem, ker bi je bilo tako preveč … :))
And oh! I can make food too! Tortillas with vegetables and mushrooms. And that's not marmelade on the side. It's salsa and it was a mistake because that was just too much salsa! :))




Se spomnite, kako vesela sem bila, ko sem kupila tale telefon? Ob nakupu mi ga je stric na Mobitelu opisal kot oh in sploh telefon s sodobnim procesorjem. Najboljši od vseh v cenovnem razredu, vrhunski, blabla. Najboljši del tega telefona je kitajski etui z eBaya.
Remember how happy I was when I bought this phone? The guy in the store was so enthusiastic about it. It's the best of the bunch. Such amazing processor. The best for the price. The best part of this phone is the Chinese eBay case.




Zamrzne in ga je treba razdirat, da ga resetiram, počasen je bolj kot Windows 95, RAM je 80 % zaseden, tudi ko ne počnem ničesar (Baje da zato, ker je sicer brez smisla nezaseden, wtf?), med klicem sem z ušesom že parkrat prišla do internetnih nastavitev, način zvonjenja mi resetira na bedno generično melodijo po nekaj dneh, po novem ne dobivam SMS-ov, budilka je zatajila že neštetokrat … Danes imam vse črtice signala, me pa nihče ne more priklicati in jaz ne morem poklicati nikogar. Vsem drugim dela signal brez težav. Si pa predstavljam, kako bo izgledal servis telefona - a posodabljate programsko opremo? (To sovražim približno toliko kot navodilo, da naj resetiram modem.)
It freezes and I have to put it apart so I can reset it, runs more slowly than Windows 95, RAM is 80 % used when I do nothing. During an ongoing call I managed to get into internet settings with my ear a few times. I don't get texts, my ring tone goes to the sucky generic tone after a few days, alarm clock doesn't work when it's most important … And today, I have full signal but no one can call me and I can't call anyone. Everyone else's signal works perfectly.

Da ne končam jezno … ;) Pred nekaj tedni je prišla na obisk Mateja in sem jo naličila. Najpomembnejša informacija pri tem: ličim samo sebe. Pred tem sem samo za novo leto naličila Matejo in to je to. Zato ne kritizirajte preveč, okej! :P Očitno ji je bilo všeč, ker me je sama prosila. Pa po navadi pravi, da ne mara, ko jo kdo liči. Očitno potem že delam nekaj prav. Bravo jaz!
Also, so I won't finish on an angry note. ;) Mateja came for a visit a few weeks ago and I did her makeup! The important info here is: I only do makeup to myself. And I only did makeup on Mateja once before, for New Years. So don't criticise too much, okay! She must have liked it, because she hates it when someone does her makeup, but she asked me to do her makeup so I must have been doing something right! Go me!




Kaj pravite? :)
What do you think? :)


6 komentarjev:

  1. soooo I like Mateja's makeup, really =)

    but that thing with your phone is weird... my tablet is samsung as well and does NONE of that... sure it's only the case that was made in china? I mean, Samsung is Korean I think, but still!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! :D
      I guess I'll have to reset it to factory settings every few months. Or just use it for calls and texts and nothing else. I had 20 % of space occupied and that's too much for such a bad processor, obviously. At least the same guy that sold it to me now said it has a bad processor, lol. :D Mah, I'll survive. :D

      Izbriši
  2. Dobrote na pizi. Torej je Psych dobra serija? Ker jaz gledam samo tiste, ki so že končane. In če se je končala, potem se jo lahko lotim jaz :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa še noro dobro se je končala! :D Ni hujšega, kot serije brez konca (V, npr.!) ali pa serije s slabimi zaključki. :)
      Svetovna je! Najboljše je to, da po 5. sezonah niso slabše epizode, ampak še boljše :)) Kar glej, mislim, da ti ne bo žal, če ne zarad drugega, zarad njunega kričanja. :D

      Izbriši
  3. Super si jo naličila :) meni nikoli ne rata naličiti drugih, sem vadila na svoji sestri pa je na koncu izgledala kot da bi jo nekdo boksnil na oko :P
    Loving Hut ima pa itak najboljšo hrano :) škoda da nimajo na študentske bone.
    lp Tjaša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Mateja ma tok kul obliko oči, pa je šlo. Sej pri kakih zadimljenih očeh bi tud ona imela mal čuden izgled, po mojem. :P

      V MB je zdaj na bone v restavraciji, se mi zdi. Za LJ pa nisem ziher, imajo pa po navadi 30 % popusta na eno jed, če imaš študentsko. :)

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...