nedelja, 27. maj 2012

e.l.f. Friday Favorites

Pri e.l.f.-u nas vedno razvajajo z nagradnimi igrami, ta petek pa so se odločili, da moramo za osvojitev nagrade pokazati svojo najljubšo manikuro, uporabiti pa je treba vsaj en njihov lak. Pa sem si rekla, zakaj pa ne, poskusit je treba. 
People at e.l.f. are so nice that they always organize something to give away. This Friday they decided that we need to show our favorite manicure in order to win a prize and use at least one of their polishes in it. Why not, let's try it! 

Odločila sem se za packasto manikuro, ker mi je izmed vseh vzorčkov ta najljubši, uporabila pa sem e.l.f. laka Fire Coral in Metal Madness (tega za vzorček). In nastalo je tole: 
The decision was easy, I'll make a smudgy manicure! I love this pattern. I used e.l.f. polishes Fire Coral and Metal Madness (the last one for the pattern). And this is what came out of it: 

e.l.f. Friday Favorites smudgy manicure (with Fire Coral & Metal Madness)


Metal Madness sploh ni slab za konadiranje - dobro se obnese, pa še lepo zgleda. 
Metal Madness actually isn't bad at all for stamping and it looks nice. 

Kako vam je všeč? Bi tudi same sodelovale? Kliknite na srček. 
Do you like my manicure? Would you like to participate too? Click on the heart. 



Me, my e.l.f and I



11 komentarjev:

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...