sobota, 06. avgust 2016

NOTD: Golden heart

Kljub temu, da mi je moja zadnja manikura odlično zdržala (nedelja - petek, pa se lak še kar ni okrušil), je bil čas, za novo ustvarjanje. 

NOTD: Golden heart


Tokrat sem izbrala Farmasi lak za nohte, ki sem ga dobila v svojem DashBox-u. 
Trenutno je na njihovi spletni strani znižan iz 3€ na 1,38€. Sama imam odtenek št. 415.  


NOTD: Golden heart
Kot vedno, pa sem poleg laka uporabila še:
- Depend myrrh oil
- Essence base coat
- Essence top coat.

NOTD: Golden heart
Za popestritev same manikure pa sem uporabila še zlate srčke, ki jih dobile na spletni strani Lady Queen. Uporabite pa lahko tudi najino kodo za -15% popust.  


NOTD: Golden heart







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...