torek, 11. oktober 2016

#BBMULJ2016: 2. slovenska lepotna blogerska konferenca

A sploh še znam? Napisati objavo na blogu, namreč. :) Nazadnje sem napisala tole skoraj eno leto staro objavo (ki bo kmaaalu spet aktualna kot super Miklavževo darilo), potem pa poniknila in je blog za nekaj časa postal "Mateja K. ustvarja". Zakaj? To obrazložim v eni od prihodnjih objav, tokrat bo namreč beseda namenjena dogodku, ki mi je spodbudil motivacijo za pisanje in poskrbel, da je sploh nastala tale objava!


Beauty Bloggers Meetup BBMU rokovnik
Hit 2. BBMU konference, čudovit rokovnik, prilagojen blogerkam.


V petek smo se lepotne blogerke družile na že 2. lepotni blogerski konferenci Beautiful Bloggers Meetup. Konference sem se udeležila iz firbca, druženja z drugimi blogerkami in spomina na krasen lanski dogodek. Ki ga je tokratni le še presegel!


Bodi samosvoja, bodi samorog
Luštna mapica z urnikom in nekaj drugimi pripomočki in jutranji njami cakepopsi.


Da ne dolgovezim, bom tokrat (za ogrevanje, no, skoraj leto dni nisem tipkala na tem mestu ;)) pustila fotkam, da govorijo. Naj samo še enkrat več kot pohvalim Niko za spet odlično organizacijo. Tokrat so bila pričakovanja še presežena - sploh se ne morem nagledati rokovnika, ki ga je uredila skupaj z Medexom. Mislim, da je ta med vsemi nami postal pravi hit. 


Avon kotiček na BBMU
Krasna Avonova postavitev izdelkov za testiranje.


cd deodorant in tuš gel
Deodoranti, ki so postali del mojega vsakdanjika. Moj najljubši je lokvanjev v spreju, ampak se že veselim svežega vonja pomaranče!


S.Oliver The Moment is Ours
Eden najbolj dišečih kotičkov. Pa še polaroidni fotoaparat so imeli za fotke za spomin!


dm Trend it Up!
Predstavljali so tudi novo dm znamko Trend it Up!


Vichy kotiček na BBMU
Vichyju se iskreno opravičujem za mojo nerodnost in podiranje pudrov kot domin, medtem ko sem iskala svoj odtenek ...


Tokrat smo domov dobesedno privlekle (Resno, v praktičnem vozičku!) celo goro izdelkov, novosti za potestirat in spoznat! Midve z Matejo si jih bova kar razdelili med sabo in jih bo vsaka od naju preizkusila nekaj, glede na to, da se ona dogodka ni mogla udeležiti. Tole je nekaj tistih, ki so mi najbolj padli v oči in se jih najbolj veselim preizkusiti.


Afrodita Cotton & Silk
Moja najljubša. Afrodita zavzema vsaj 90 % mojih negovalnih izdelkov. Če kdo pride v mojo kopalnico, misli, da jim delam reklamo.


Le Couvent des Minimes deodorant, Gardeners krema, L'Occitane, Melvita arganovo olje
Le Couvent des Minimes nam je lani podaril mojo že leto dni najljubšo toaletno vodico, ki je ne zmanjka in ne zmanjka. Več o L'Occitane novostih kmalu, Melvita arganovo olje pa že razvaja mojo kožo vsak večer.


Avon sprej za sušenje laka, Avon šminka
Avon, hvala za praaaktičen sprej za hitro sušenje laka! Podobnih zadev mi vedno prehitro zmanjka.


CD deodorant in tuš gel
Obožujem citrusne vonje. In obožujem oranžno. Tole je zadetek v polno! Vrtnico v ozadju in krasno cvetlično dekoracijo na dogodku pa so priskrbeli Box of Love.


Dvorec Trebnik izdelki za nego obraza
Glavni sponzor Dvorec Trebnik nam je podaril nekaj izdelkov za nego obraza.


Catrice, Essence, mat šminka, matte lipstick
Na hitro sem že potestirala Catrice puder, naslednja pa bo na vrsti Essence mat šminka!


LaBri cvetlična pena za čiščenje obraza
LaBri je slovenska znamka, ki je prej nisem poznala, me je pa s krasno embalažo očarala v trenutku, ko sem jo izbrskala iz vozička. Čudovit dizajn! Se že veselim, da mi zmanjka trenutne pene za obraz, da pride tale cvetlična potem takoj na vrsto.


Ličila.si, Makeup Revolution, Batiste, Golden Rose in Nabla izdelki
Ne ne, tole ni skupek več paketkov. Vse to je bilo v vrečki presenečenja Ličila.si!


Kaj je meni pomenil ta dogodek? Letos nepričakovano predvsem zagon, da se vrnem in spet kaj spišem. Ko sem se že "odpisala" kot blogerko. Mogoče objave ne bodo čisto enake kot prejšnja leta, mogoče bo na blogu še kakšna tema več - ampak tudi lepotnih tem nikakor ne boste rešene. ;) V stilu slogana letošnje konference torej: Bodi samosvoja. Bodi samorog.

Ostale blogerke, ki ste se udeležile Beauiful Bloggers Meetupa, prilepite linke do objav v komentarje, da se spet zbrcam še redno prebirat vse bloge! <3 

Hvala vsem pokroviteljem dogodka za druženje in možnost spoznavanja novosti:
Dvorec Trebnik
Alessandro
Afrodita
Avon
Box of Love

3 komentarji:

  1. Vau ... lepo, da je konferenca dala nov zagon. Upam, da ostane čim dlje ...

    OdgovoriIzbriši
  2. odličen review vessel izdelkov :D tudi sama jih nekaj uporabljam in menim da so odlični :)
    -E from 2girlsand1bl0g.blogspot.si

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...