četrtek, 1. maj 2014

NOTD - Pinky promise

A veš tisti večni problem, ko imaš doma ogromnooo lakov in potem ne veš, s katerim bi si tokrat nalakirala nohte?
You know that problem when you have at home a loooot of nail polishes and you don`t know which one to use? 

Kiko & BYS

No, nekaj takega se je zgodilo meni danes.
Well, that happened to me today.

Kiko & BYS
Na koncu pa sem le izbrala roza lak Kiko #419 in zlatega BYS Sahara Sands.
But at the end I decieded to use pinky Kiko #419 and gold BYS Sahara Sands.


Kiko & BYS
 Za piko na i sem dodala še roza kristalčke. 
At the end I added some pinky crystals. 

Kiko & BYS
 Meni so super lepi! Kaj pa vam? :-D
I like them. What do you think? :-D



3 komentarji:

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...