nedelja, 20. marec 2016

Majin rojstni dan oz. podkupovanje z darilom

Moja mlajša sestra letos praznuje svoj 25. rojstni dan. In ker praznuje ravno 20. marca, sama že nekje deset let "zanemarjam" njen rojstni dan, ker sem takrat ponavadi vedno v Planici in pridem domov na praznovanje v večernih urah, že pošteno utrujena.
 
In tudi letošnje leto ni bilo izjema, zato sem se odločila, da jo presenetim vsaj s prijetnim darilom, v upanju, da mi oprosti vse moje odsotnosti. :-P

Tako sem si letos zadala posebno nalogo. Darila bom izbrala tako, da bo samo po en izdelek ene blagovne znamke in vsi izdelki morajo biti različni. 


In sem šla "na lov". :-D Pomagala sem si tudi z objavami ostalih slovenskih blogark. "Ujela" pa sem naslednje:

1.) Johnny Organic: zeleni piling in maska za obraz
Zasnovan je tako, da raztrupi in očisti kožo od zunaj navznoter. Zmešan je iz zelenih živil, ki vsebujejo pomembne vitamine, hranila, minerale in esencialne maščobe in aminokisline. Kožo raztrupi toksinov, očisti nečistoče, ... :-) 
Cena: 13,95€. 

Johnny Organic
2.) Afrodita: Mousse za telo
Nežna puhasta tekstura z dodanim kakavovim maslom koži zagotavlja globinsko vlaženje ter preprečuje njeno izsuševanje. Mikro kapsule vitamina E se ob nanosu lahkotno stopijo na koži in ji nudijo zaščito pred prezgodnjim staranjem.
Cena: 5,60€

Afrodita
 3.) Dvorec Trebnik: Osvežilna meglica za obraz in telo
Privoščite si osvežujoč občutek z meglico za obraz in telo s čudovitim dišečim vonjem. Vsebuje alojo in nepozebnik, ki odlično navlažita in pomirjata kožo.
Cena: 6,99€ 

Dvorec Trebnik
4.) Makeup Revolution: Fiksator
Fiksator bo poskrbel, da bo tvoj makeup ostal na mestu cel dan, tudi v vročini, vlagi, mrazu in vetru. Ličila ostanejo nedotaknjena do 8 ur. 
Cena: 7,99€

Makeup Revolution
 5.) Yves Rocher: Gel za prhanje španski bezeg
Nežen in svež vonj španskega bezga opranega z jutranjo roso, brez parabenov, barvil, pH nevtralen, brez sestavin živalskega izvora. 
Cena: 4,10€

Yves Rocher
 6.) Jeanne en Provence: Tekoče milo z olivnim oljem - vrtnica
Tekoče milo je proizvedeno s tradicionalno Marseillsko metodo in vsebuje 100% naravno olivno olje. Milo nežno očisti vaše roke in daje dobro počutje. Je brez parabenov in ni testirano na živalih. 
Cena: 4,20€

Jeanne en Provence
 7.) Naravna kozmetika Meze: Trdi šampon za normalizacijo mastnega lasišča
Namenjen je normalizaciji mastnih las in lasišča. Šampon vsebuje koprive, kar omogoča, da lasje postanejo močnejši, zelena glina pa posrka maščobo, zato lasje zasijejo. Zaradi svoje nežne sestave, je namenjen vsakodnevni uporabi, kar pomeni, da je primeren tudi za otroke.
Cena: 2,90€

Naravna kozmetika Meze
 8.) Balmi: Balzam za ustnice vrtnica/jagodičevje
Vsebuje kombinacijo jojobinega olja, karitejevega masla in vitamina E, ki ustnice intenzivno vlaži in neguje, zaščitni faktor 15, pa jih ščiti pred UVA in UVB žarki. 
Cena: 6,49€

Balmi
 9.) Freedom: Duo eyebrow powder za obrvi - taupe
Idealni set za urejanje obrvi. Uporabi temnejši odtenek na predelih, kjer imaš manj goste obrvi, svetlega pa na predelu z več obrvmi. Vse skupaj zabriši za naravni videz obrvi.
Cena: 6,49€ 

Freedom
 10.) Ma Provence: bio toaletno milo iz zelene gline za mastno kožo
Organski izdelek brez konzervansov in barvil, ni testiran na živalih. Vonj mete. 
Cena: 2,42€

Ma Provence
11.) L`occitane: Krema za roke neroli & orhideja
Svilnata krema za roke, obogatena s karitejevim maslom, pomaga nahraniti in zaščititi kožo rok ter jo odišavi z nežno, a drzno cvetno-sadno dišavo, ki se je porodila s prepletom nerolija in bele orhideje.
Cena: 7,60€

L`occitane
Sedaj pa zbiram vaše ideje za naslednje leto, hehehehe. Mislite, da sem kateri znamki, izdelku naredila "krivico" in bi ga morala nujno izbrati/kupiti? :-) 


8 komentarjev:

  1. Čudovitoo si se potrudila z darilcem ! Tvoja sestra je res ena srečka :) In super objava :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da ti bo s takim darilom brez problema oprostila odsotnost na njen rojstni dan. :) Sami super izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko potrdim vse vaše komentarje! :) Sem res srečka ;) Hvala sestrica za tako dooobroo darilo!! :))) Mi je ušeč zelo in še več!!!! :))) <3 ****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Good to know :-) Torej mi je oproščeno, da me do 17ih ni blo domov :-P

      Izbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...