torek, 18. avgust 2015

Če je uspelo meni … / If I did it …

Grozljivo lena sem, kar se tiče telovadbe! Ampak do zdaj sem imela srečo, ker vedno zamujam. V srednji šoli sem vedno tekla na bus, na faksu sem tekla na predavanja, da nisem bila prepozna. In mi je uspelo vzdrževat težo. Potem pa je bilo faksa konec (no, magistrska se še noče sama napisat, ampak enkrat se bo), začela sem delat od doma, nič se ne pomlajujem in EVO - plus kile. :D
I'm lazy as hell when it comes to working out. But I've been lucky so far, because I'm always late. In high school I always had to run in the mornings to catch the bus. At the uni I had to walk really fast so I wasn't too late for my classes. So I kind of kept my weight under control so far. BUT. Then uni ended (well, my masters thesis still hasn't written itself, but I'll get there someday), I started working from home, I'm not getting any younger and BAM! Weight gain. :D 

Počasi sem se naveličala vleč trebuh notri in po kakšnem letu sem se odločila, da je že čas, da nekaj naredim. S prehrano sem imela vse že bolj ali manj urejeno. Ne jem veliko bele moke, mesa ne jem že približno 4 leta in sem od takrat zelo povečala vnos sadja in zelenjave. Spomladi mi kar naenkrat sladkor ni več pasal. Čudno, vem. Ampak sem to izkoristila in ga nehala jest. In zdaj večinoma jem le 70 % čokolado, iz katere sem se še pred pol leta delala norce, in pa doma spečene stvari z manj sladkorja. Najpomembneje - nehala sem se prenažirat z 2-3 obroki, ampak jem raje 4-5 normalnih z zdravimi prigrizki!
So after being tired of sucking my stomach in for about a year, I've decided it's the right time to do something. I've had food pretty much handled. I don't eat much of white flour, I haven't eaten meat for about 4 years now so I've learnt to increase fruit and veggies in my diet. And this spring all of a sudden I've stopped craving sugar. Weird, I know. But I took advantage of it and stopped eating it. I now mostly just eat 70 % chocolate that I've always made fun of and home-baked stuff. And the most important thing - I stopped eating 2-3 too huge meals a day and got to 4-5 with healthier snacks! 




Pa še vedno nisem prišla nikamor brez telovadbe. Enkrat sem že tekla, eno poletje je bilo super, potem sem tek sovražila. Poskusila sem s FitnessBlenderjem in nekaj aplikacijami, ampak sem hitro prenehala. Hitro = v 3 dneh. Vsakič. Potem sem v februarju in aprilu imela dve precej hudi migreni. Migrene sem imela že prej, samo da nisem vedela, kaj so (mislila sem, da je celodnevni glavobol, ki ga lahko preživiš samo v temi, nekaj normalnega). Februarska je bila tako huda, da bi šla k dežurnemu zdravniku, če bi se lahko premikala, pa se nisem mogla, ker bi bruhala. Na koncu se je izkazalo, da je tako še bolje - po prvi migreni sem šla k zdravnici, ki mi je predpisala tablete, primerne za alergične na nekatere tablete (kot sem jaz). V aprilu sem jih vzela po navodilih in dobila alergično reakcijo. Manjšo, ampak ni bila prijetna. Si pa ne predstavljam, kaj bi bilo po injekciji, ker sem očitno alergična na vsa močnejša sredstva proti bolečinam. Zato sem se odločila, da bo bolje migrene kar preprečiti s pravo hrano in telovadbo.
Naletela sem na T25 in niti prej gledala videov. Samo videla sem rezultate, videla, da je koledar, kar je zame super, ker lahko iz tega naredim rutino in se počutim krivo, če spustim kakšen dan (ja, krivda je zame motivacija) in naenkrat so vsi delali po tem programu, zato sem si rekla, da ne more biti tako težko. Iskreno. Če bi prej gledala videe, se ga ne bi lotila. 
But still - I get nowhere without working out. I've tried running in the past. It was fine for one summer. Then I hated it. I've tried FitnessBlender videos and some apps but gave up pretty quickly. Quickly = after 3 days. Always. Then I got two pretty bad migraines in February and April. I've had migraines before, I just didn't know they're that, I just thought that's a normal headache (you know, one that puts you in bed in a dark room for a whole day). The one in February was that bad that I almost went to the ER. I'd go if I've been able to, but if I'd move for a bit, I'd throw up. Well, it turned out it was for the best I didn't go - after the first migraine I went to the doctor, she's prescribed me some migraine pills (and even checked for the ones that are okay for me, because I'm allergic to some pain killers) and I took them in April and got an allergic reaction. A minor one, but I can't imagine what would've happened if I actually got the injection. So I'm apparently allergic to almost all stronger pain killers. And I've decided it would be the best to just change my life and prevent the migraines from happening with the right food and exercise. 
I stumbled upon Focus T25 then and didn't really watch videos before. I just saw it gives results, it has a calendar so I can kind of make it into a routine and feel guilty if I miss a day (yes, feeling guilty like that helps my motivation) and everybody is doing it, so it can't be that hard. Honestly. If I've watched videos before, I probably wouldn't go through with it. 

Trenutek je bil popoln, vsaj enkrat. Vadbo sem naložila na ponedeljek, tako da je nisem mogla prestavit na naslednji teden in vsem pozabit na vse skupaj. PA DAJMO! JA! Noro sem bila motivirana.
So it was perfect. I downloaded it, it was Monday so I couldn't postpone it to the next week and forget about it in the mean time. LET'S DO IT! YES! I felt kind of motivated that day.

Alfa. / Alpha.
Po 2 minutah alfe (in prisežem, da se niti malo ne hecam): "Shaun T, ti si nor, ne morem več dvigovati nog nad pas, NI MOŽNO!" Umirala sem. Sploh ni bilo tako težko, ampak moja kondicija je bila pod ničlo. To me je malo zbudilo. :) 
Komaj komaj sem končala teh 25 minut. V polovici vaj nisem niti sledila Tanii in potem sem le šla v kuhinjo po solato in sedela. Ker nisem mogla nič drugega, nič energije mi ni ostalo! 
Ampak naslednji dan sem nadaljevala (in se pri Speed 1 spotikala čez lastne noge). In naslednji dan. Na tretji dan so me stegna tako bolela, da nisem mogla po stopnicah. Še stotič - hvala osebi, ki se je spomnila dela od doma!
Na petek se je ponovil ponedeljkov cardio. In takrat sem skoraj 100 % sledila Tanii in sploh ne bi mogla biti bolj ponosna nase! Šokirana sem bila, da sem lahko toliko napredovala v kondiciji v par dneh. Ni bilo veliko, nekaj pa!
To mi je dalo motivacijo za naslednji teden, po koncu tega pa šok - pridobila sem 1 kilogram. Čeprav sem se počutila, da se počasi topijo centimetri in mi ni bilo logično. Dokler nisem prebrala vseh člankov o "mišice so težje kot maščoba". Potem sem se raje merila. Ko sem potrebovala motivacijo, sem guglala "rezultati T25" in me je gnalo naprej. Pa tudi Monika s Sugarlove bloga mora imeti telepatske zmožnosti, ker je vedno pustila sporočilo na instagramu, ko sem ga najbolj potrebovala - ko sem se počutila nemotivirano, kot da sem obstala na mestu, je napisala nekaj prijaznih besed, ne da bi jo sploh za to prosila. :) Pa še sledila sem njenemu napredku, ker je bila par tednov pred mano. Monika - HVALA! :) 
Na koncu drugega in v tretjem alfa tednu sem prvič začela opažati spremembe. Najbolj kritična dela pri meni so boki in pa trebuh. Na srečo sem imela odvečno težo nekako enakomerno razporejeno, da ni vse izgledalo pregrozno, če ima to smisel, samo vse je bilo grozno neutrjeno. :D V tistih tednih se je začela topiti maščoba na bokih, moje noge so postajale močnejše in ožje. Trebuh je bil še trmast, ampak sem vajena. :) Boki so me sicer nevajeni počepov precej boleli! 
V zadnjem tednu sem bila presrečna, da se bodo vadbe zamenale. Na živce mi je šel samo cardio (najbrž zaradi travmatičnega prvega dneva, ker mi je bil tudi v beti najbolj zoprn :P), ampak sem se jih malo naveličala.
2 minutes in (and I swear I'm not even joking): "Shaun T are you kidding me, I can't lift my legs over my waist anymore, there's no WAY!" I was dying. And it wasn't even that hard, but my fitness level was under 0. That was pretty much a wake up call to me. :) 
I barely got through it. I couldn't keep up with Tania half the time and after it I went to the kitchen for a salad and just sat. Before I could move again. :D Zero energy left!
But I still got up the next day and did the next exercise (I almost tripped over my own legs a few times though, Speed 1.0 was too fast). And the next one. On the third day my thighs hurt me so much, I wasn't able to go down the stairs. Once again - thank you, the person who invented the "working from home" thingy. 
Then Friday came and the Monday's Cardio was on again. And that time I was almost 100 % able to follow Tania and I couldn't be prouder of myself! And I was also shocked I've improved in such short amount of time! It wasn't much, but it was something! 
So that gave me motivation for the next week and at the end of that the next shocker - I've gained 1 kg. I felt like I've lost at least a centimetre here and there and it didn't make sense. Until I've read the "muscles are heavier than fat" articles and I've rather relied on other measurements from then on! And when I needed motivation, I'd just google "T25 results" and that got me through. Also - Monika from Sugarlove Blog has to have telepathic abilities, because she's always left a message on my instagram right at the perfect time - on the day that I was feeling a bit down or unmotivated, she just wrote a few nice words without me even asking for that! And I followed her the most, she was a few weeks ahead of me, so it was really nice to see her results and see how she's got through it all. So, Monika - THANK YOU! :)
At the end of second alpha week and especially in the third I've also started noticing changes on my body. My most critical areas were my hips and my stomach. All the extra weight was kind of evenly spread, if that makes sense. :D So I was able to hide it, but I hated how everything was "shaky". :P And at that time the fat on my hips started burning and my legs got stronger. I loved it! Stomach area was still stubborn, but oh well, that's the most stubborn part of me. :) My hips hurt me pretty badly though. They weren't used to all the squats!
In the last week I was really happy the exercises change after that. I've got tired of them, honestly. I still liked them all (except for cardio - I think the hard first day was the reason I hated cardio in alpha and in beta!), but I couldn't wait for the next stage!



Beta. 
Beto bi lahko delala celo življenje, JA! Cardio mi je šel na živce, ampak vsega spet ne moremo met radi v življenju. Sploh nisem vedela, da lahko imam rada uteži! 
Beta mi je minila dosti hitreje kot alfa in niti nisem imela problemov z njo. Najbolje je bilo, da se je končno utrjeval še trebuh. Ne toliko v centimetrih kot v mišicah oz. utrjenosti. Moje roke so postale bolj suhe in v bokih je šlo stran še par centimetrov, zato sem se počasi že začela spraševati, kako sem pred T25 sploh prišla skozi vrata. 
Še ena super pozitivna stvar! Lansko poletje sem po pomoti v Lidlu kupila premajhen športni modrc in hlače za tek. Naslednji dan sem dokupila večje, optimistična, da mi bodo v enem mesecu itak prav, ker bom tekla. Nisem. V modrcu nisem mogla dihat, hlače so bile nevarno ozke. No, na sredini bete mi je oboje postalo kot ulito in sem lahko začela nositi to dvoje. ZMAGA!
Takrat me niso več boleli boki. So me pa kolena, kakšen teden. Ampak sem se že naučila živeti z bolečino. :D 
I could do beta all my life, YES! I didn't love core cardio, but if I put that one aside, I loved all the other exercises. I didn't know I could love weights that much! 
I feel beta passed really quickly, way more than alpha and I didn't really have any problems with it. What was the best with it was that I started noticing my stomach getting more fit. Not as much in the centimetres. But the fat just transformed into muscles. Also, my arms got leaner and my hips lost a few more centimetres. And I started wondering: "how the hell did I get through the door with my old hips?!" I just couldn't believe how much I've lost around there. 
Another super positive thing! Last summer I've bought sports bra and yoga pants a size too small. I just didn't try them on and I went to the store the next day to get a size bigger, but I was like: I'm gonna run, I'll fit into them in a month. I didn't. Couldn't breathe in the bra and the pants were dangerously tight. Well, in the middle of beta, both fit perfectly so I was able to start wearing those! WINNING! 
By that time, my hips didn't hurt anymore, on the other hand - my knees hurt pretty badly for about a week. But I've gotten used to living with pain by then. :D 

Gamma.
Game sem se bala. Mislila sem ,da je grozno težka in sploh me je bilo groza Speed 3.0, ker so imeli vsi toliko povedati o tej. Ampak SPLOH ni slaba! Spet uteži, Speed 3.0 sicer ne morem narediti 100 % kot oni, tudi če sem polna energije, ampak je čisto fajn! V gami so me nehala boleti še kolena. Nisem izgubila toliko centimetrov, se je pa vse utrdilo in počasi sem začela bolj "redno" izgubljati kilograme. Glede na to, da je bilo skoraj čez celo gamo 30+ stopinj, mi je šlo prav dobro. 
Zadnji teden sem delala dvakrat. Na sredo sem šla na morje in tam nisem telovadila, ker nisem s seboj niti vzela računalnika, sem pa plavala in hodila. V ponedeljek sem zato znova začela z zadnjim tednom in ga končala. Prvič v življenju sem dejansko končala vadbo! In se je držala - z izjemo 2 dni, ki sem ju prestavila na naslednjega. Enkrat sem šla na rokometno tekmo (zjutraj pa preprosto ne morem telovadit, ker sem čisti večerni/nočni človek). Enkrat pa sem se počutila res slabo. In tako je šlo meni - ki sem uporabila vsak najmanjši izgovor, da sem se v šoli izognila telovadbi!
I was kind of scared of gamma. I felt it would be oh-my-gosh hard and I've been dreading the Speed 3.0 that everybody has so much to say about. Well, it's not that bad AT ALL! More weights, Speed 3.0 is quite challenging and I can't 100 % do it fast enough even if I'm feeling really full of energy. But it's totally okay! In gamma my knees stopped hurting too. And I didn't as much loose any more centimetres. My body just started getting way more defined and I've started loosing kilograms more than in the previous stages. Considering the weather was above 30 degrees almost all the time I was in gamma, I'd say I did pretty darn well. 
I did the last week twice. Right in the middle of it I went to the seaside and I didn't even bring my computer, so I didn't work out there. We were swimming and walking all the time, so I didn't just lay on my ass! I've got back on a Sunday and did the last week all over again and I was done. For the first time in my life I've actually finished a workout programme! And stuck to it - I've only transferred 2 workouts to the next day in the whole programme. Once because I went to see the national handball league finals that evening (and morning workouts just don't do it for me, I'm an evening/night person through and through). And once because I've felt really sick that day. And that's me talking - the person who got out of elementary and high school workouts whenever I could!



Rezultati. / Results.
Seveda nimam 6 packa. Preveč imam rada pico in sir (čeprav res jem večinoma domačo pico iz polnozrnate moke in z zelenjavo, pojem pa vsaj pol manj sira kot pred T25). 
Če je trajalo skoraj 27 let (madonca, sem stara), da sem prišla, kjer sem bila pred T25, ne morem pričakovat, da bom vse naredila v 14 tednih. Ampak ko se usedem in lahko še vedno diham, pa ni treh šaufov okoli pasu? Najboljši občutek! Še ena super (in hkrati nadležna) stvar - nobene kavbojke mi niso več prav. Prevelike so mi v pasu. Najprej so mi bile v beti ravno prav, v gami so postale preohlapne v pasu in v stegnih. Hvala, mati narava, da imamo pravo poletje in ga lahko preživim v oblekah in krilih. In majicah brez rokavov, ki sem se jih še leto nazaj izogibala, ker sem sovražila svoje roke nad komolci. 
Kar sem letos poleti tudi opazila, je, kako lažje prenašam vročino. Ne vem, če je nujno povezano s telovadbo, ampak še lani, ko sploh ni bilo tako vroče, sem bila poleti utrujena, tečna in sem komaj čakala zimo, da bo lahko spet dihala. Letos sem drug človek. Nelogično sem se spremenila v ljubiteljico poletja, 35 stopinj in osebo, ki se sploh ne pritožuje čez sonce. Sploh se več ne poznam. 
Hecam se tudi, da sem si uničila življenje. Ker se slabo počutim že, če en dan ne počnem vsaj nečesa, pa tudi če je le daljši sprehod. Ne jem več mlečne čokolade. Keksov iz trgovine mi tudi sploh ni treba več ponujat.
I of course don't have a 6 pack. I love pizza and cheese too much. (I mostly only eat home-made whole-wheat veggies pizza though, so you have to forgive me about cheese, although I don't eat it half as much as I did before I've started working out!) 
And if it took me almost 27 years (gosh I'm old) to get to the point before T25, I can't expect everything to go away in 14 weeks, can I! But you know when you sit down and you don't have to suck anything in and you still don't have 3 giant rings instead of a stomach? Best feeling ever. Also the best (although pretty annoying too) thing - none of my jeans fit me anymore. They're too big in the waist. They've got from perfectly-fitted-for-me-without-me-sucking-my-stomach-in in beta to actually too big in the thighs and waist in gamma. So thank you, Mother Nature, for a nice proper summer, I spend it in dresses and skirts this year. And sleeveless t-shirts that I didn't even like a year ago because I hated my arms. 
I've also noticed I feel a lot better this summer than I did in the last few. I don't know if it's connected to me working out, but even last year, when it wasn't half as hot, I was tired, cranky and couldn't wait till winter when I could breath again. This year, I'm a totally new person. I've illogically turned into the summer-loving, 35-degrees-and-I-don't-care, bring-it-on-summer person. I don't even know myself anymore. 
I also joke I've ruined my life now. I can't go one day without some form of exercise, or I feel tired, cranky and sick. I don't like milk chocolate anymore. And the cookies from the store? You can have them, thank you very much!

Kaj pa številke? / So what about numbers? 
Vse skupaj sem izgubila 4 kilograme v 15 tednih. Kar se sliši malo, vem. Ampak glede na centimetre sem morala pridobiti nekaj kilogramov mišic. In tudi nisem pretirano spreminjala prehrane. Jem, kar mi paše, samo v mejah normale. To je zame na dolgi rok najbolje. V zadnjih 2 letih sem se naučila jesti bolj zdravo, v zadnjih 3 mesecih sem se naučila jesti manjše obroke. In ničesar si ne prepovem. Če si, potem to takoj hočem.
All in all I've only lost 4 kilograms in 15 weeks. Which sounds like very little, I know. But I must have gained a few kilos of muscles, because the centimetres show a different picture. And also - you should know I didn't make drastic changes with my diet. I eat whatever I want in moderation. I feel like that's the best for me in long term. I've learnt to eat more healthy over the last 2 years. I've learnt to eat smaller meals over the last 3 months. And I don't forbid myself anything. The moment I do, I'll crave it! 

Čez prsi sem izgubila 4 centimetre. Merila sem se tudi v najožjem delu pasu in najširšem delu bokov. V pasu sem izgubila 5 cm, čez boke približno 8 cm (resno, ne morem verjet, nisem se zavedala, kakšne boke sem imela :D ). Izgubila sem še 2 cm v najširšem delu zgornjega dela rok. In 4 cm na vsakem stegnu.
In to samo s T25 - nisem delala drugih vadb in 8 ur dela večinoma presedim.
I've lost 4 cm over chest. I've also measured the narrowest part of my waist and the widest part of my hips. I've lost 5 cm in waist and about 8 cm over my hips (which is still incredible to me, because I actually didn't realise how big my hips were :D ). I've lost 2 cm at the widest upper part of my arm. And 4 cm of each tigh. 
And that's mostly just with T25 - I didn't do any other kind of exercise and I pretty much sit through the 8 hours of work.

In zdaj? / What now? 
Še vedno se ne nameravam vpisat v fitnes. Še vedno ne maram teka. Če bi videle moj živo rdeč obraz po Speed 3.0, bi popolnoma razumele. Zvoki, ki jih spuščam med tem, tudi niso človeški, zato se držim doma!
Trenutno delam še drugo verzijo 4 tednov game, ki vsebuje še vadbe iz alfe in bete. Ko bom to končala, bi se rada lotila insanity. Ampak nisem prepričana zaradi kardia, zato bom hvaležna za vsak nasvet in predlog v komentarjih! :) 
Well I still don't plan to go to any gyms. And I still don't like jogging. You have to see my bright red face when I finish Speed 3.0 and you'll understand. And the noises I make during workouts aren't human noises, so that's why I'll just stick to home workouts! 
I'm doing the other version of gamma right now, pure strength, the one that includes workouts from alpha and beta too. Once I'm finished with that, I'd like to start insanity. Although I'm not sure how much cardio it includes so if you have any suggestions what I should do next - please, put them in the comments, I'll be really grateful! :) 



Kaj je sploh namen te objave? Ne, ne da se hvalim. Samo upam, da bo v pomoč kateri začetnici s T25, ki umira v prvem tednu. Če sem jaz preživela in zmogla vseh 14 tednov, jih boš tudi ti! :) 
A me lahko kdo samo opomni vsake 3-4 tedne, da se res nočem vrnit na stare poti, prosim? :)
What's the purpose of this post? No, it's not to brag. I just hope it'll help someone who's just started with T25 and finds it as hard as I did in the first week. If I was able to do it and not die, you will be too! :) 
Someone just remind me every 3-4 weeks that I really don't want to go back to my old ways, please? :) 





14 komentarjev:

  1. Občudovanja vredno :) you go girl! na koncu je itak najbolj važno da se boljše počutiš, tisti centimetri in kg so pol samo še cherry on top :) jaz obupam praktično pri vsem kar začnem :D no speljala sem 100 happy days, paaaa mogoče še obstaja upanje za moj blog :)) iiin mogoče bo mi enkrat v bližnji prihodnosti uspelo izpeljat t25, če res več ne bo take vročine (ki me ubija) :) verjetno se ne bi blo slabo ob pisanju magistrske se kaj razmigat :))) še posebej če bo jesen muhasta in zima mrzla :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D
      Jaz sem enako - obupala čiiiisto pri vsem, ampak tele Shaun T-jeve vadbe mi očitno res ležijo :D
      Joooj obvezno blog nazaj!! ;)

      Izbriši
  2. Joj:) draga moja Mateja z tako veliko željo, zanimanjem in voljo ter nasmeškom na obrazu sem prebrala tole objavo. Vem, da se ne poznamo osebno ampak takooo zelo in iskreno ti privoščim vsak tvoj izgubljen kilogram, vsak minus v centimetrih, tako zelo ti želim, da da prideš do konfekcijske številke, ki si jo želiš, da bi bila vedno polna energije, zagona, volje in da bi vedno strmela k športu in dobremu počutju. Z največjim veseljem sem ti namenila vsako pozitivno besedo, misel, stavek in vem, da boš s to objavo ti nekomu vlila moč in energijo, da bo naredil nekaj zase. Hvala za besede, ki si mi jih namenila, kar na jok me sili:), pač preveč čustvena. In seveda boš nadaljevala insanity, ker veš, da boš še z eno tako vadbo izgubila še več kg-jev in obsega pasu in TO BO TVOJA NAJVEČJA IN NAJBOLJŠA MOTIVACIJA. Lahko pa zaštartamo skupaj, ko končamo vadbi ki jih imamo sedaj in skupaj garamo ob svojih zmožnostih in ciljih, ki jih imamo. Uspelo ti bo v to ne dvomim in če verjamem vate, tako kot verjamem vase potem si itak že ZMAGOVALKA* Monika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Monika, ti si naaaaaajbolj zlata oseba od vseh! Res, hvala ti in komaj čakam, da se na eventu spoznamo še v živo! :)
      Insanity me pa čaka že jutriiii! :D

      Izbriši
    2. ;) hvala, za te lepe besede, tudi jaz komaj čakam, da se spoznamo, p.s bova pazli da ne se ne zagovorimo o kakem focusu:), drgače pa komaj čakam, da spišeš objavo o koncu Insanity-a, ker kar nekako odlašam znjim, ampak mi ne uide:) in me res zanima kako ti bo*

      Izbriši
  3. Čestitke, da si se prebila skozi to. :) Jaz vedno obupam nad različnimi vadbami, ker mi prehitro postane dolgčas. Je bilo prav navdušujoče prebrati. Se strinja s Sabino, zdaj ko bo bolj mrzlo bo več časa in volje za to. Poleti sem jaz čisto brezvoljna za telovadbo. Keep up the good work ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Zdaj je pravo vreme za Insanity, poleti bi se mi po mojem zmešalo :)

      Izbriši
  4. Wow, zažigaš. Prav motivirala si me, da skočim zdaj iz kavča in grem naredit jogo in par vaj, ki jih zdaj delam vsak dan, a sem danes čakala do polnoči. (: Pravtako si me pripravila do ttega, da si lahko rečem, sama pri sebi da zmorem tudi jaz opraviti T25. Kar zdaj sploh ko sem imela težave z vratom, si nekako nisem upala, niti nisem imela energije delat kaj intenzivnega. Tako da iz srca hvala, da si delila svoe izkušnje in vsekakor čestitke (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Upam, da je vrat zdaj bolje, sem brala na blogu, kakšne težave imaš!

      Izbriši
  5. Super zapis. :) Pa čestitke za opravljen T25 :) mene to še čaka, sem delala bolj na spremembi prehrane v teh mesecih. Takšna intenzivna vadba je druga stopnja :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sej tako postopoma je najboljše, jaz sem tudi s hrano začela, čist spontano. :)

      Izbriši
  6. Uau, tole objavo sem pa z veseljem prebrala :) Že kaki 2 leti se poskušam spravit telovadit in se zopet učvrstit (do konca 1 letnika sem trenirala atletiko - samo rekreativno), ampak mi ne uspe :) Saj ni to da bi imela odvečne kg, ampak rada bi več mišic in boljšo postavo. No, T25 sem že poskusila, ampak ponavadi vedno obupam pri četrtkih, ne zaradi vadbe, ampak ker se mi preprosto ne da več :)
    Vsekakor pa zelo spodbudna objava, tvoje navdušenje kar kipi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni so najbolj krizni ponedeljki - sej se spravim, sam tist prosti vikend me naredi leno! Pri insanity baje tega ni in po mojem, da bom bolj motivirana :D
      Hvala ti! ;)

      Izbriši
  7. Ravno sem v sredini četrtega tedna alfe...in obupno sem že iskala neko motivacijo, ker enostavno mi počasi pada vse skupaj dol. Ah, kilogrami, da ne govorim. nikamor. od začetka, samo pot v potokih. Potem pa centimetri...na koncu se mi zdi, da v štartu nisem prav izmerila, ha. Sedaj se šparam pri merjenju....bom ob koncu alfe. Tako, da tale post je kot naročen, da bom šla naprej, da se bom še potila in oddajala ..... zvoke :) Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...