nedelja, 29. september 2013

Vampire`s Love

Tih deževen dan in jaz tuhtam, kateri lak bi danes uporabila na svojih nohtih.
Quiet rainy day and I`m thinking which nail polish to use on my nails today. 


Vampire`s Love



Izmed vseh sem izbrala enega že starejšega Vampire`s Love. 
Among all of them I chose one older one Vampire`s Love.


Vampire`s Love


Sem že pozabila kako luškan je :-)
I forget how cute it is :-)


Vampire`s Love


Kako se pa vam zdi? :-)
What do you think? 


Vampire`s Love


13 komentarjev:

  1. Prekrasen je. Meni je to bolj zimski odtenek, tako da bo čez nekaj časa zagotovo pogosto v uporabi, ker je prečudovit. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno so zunaj že kar nizke temperature, tako da je res prav primeren :-)

      Izbriši
  2. Čudovit <3 Jaz ga tudi imam pa ga še nisem uspela dat na nohte. Moram to kmalu popravit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ohhhhh thats actually quite nice! =D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. beautiful color..

    xoxo
    http://estrelinha-estrelasbrilhantes.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...