nedelja, 10. avgust 2014

Ocena Afroditinih izdelkov za nego obraza // Afrodita skin care review

Po več kot enem mesecu je že pravi čas za obljubljeno oceno Afroditinih izdelkov. Moji prvi vtisi so bili zelo pozitivni, kako pa je po več tednih? :) 
After more than a month it's time for the promised review of Afrodita products. My first impressions were really positive, and how about after a few weeks? :)

Afroditini izdelki, ki jih uporabljam // Afrodita products I use

Po super prvih vtisih in ker mi je ravno zmanjkalo še pene za čiščenje obraza in kreme za okrog oči, se je moja zbirka Afroditinih izdelkov še malce povečala. ;) Ampak začnimo na začetku … 
After great first impressions and because I've just ran out of cleaning foam and eye cream, my Afrodita collection got a bit bigger. ;) But lets start at the beginning. 


Moja koža je precej zmešana. :) Imam "tipično" mešano kožo z mastnim T-predelom in suhimi lici, ampak predvsem na T-predelu se mi hitro izsuši povrhnjica in se mi koža lušči, kar postane izredno vidno ob nanosu kateregakoli pudra ali korektorja. Tudi če pred nanosom uporabim piling, ni pomoči. Pomaga mi le Montagne Jeunesse jagodna maska za obraz, ki stanje umiri za nekaj dni, ampak potem se začarani krog spet začne. Po navadi mi ni preostalo drugega, kot da uporabljam izdelke za suho kožo - to je sicer pomenilo, da se mi je T-predel zmastil še hitreje, ampak vsaj kakšen dan kasneje se mi je koža začela luščiti, pa še neprijetnega zategovanja na licih ni bilo.
My skin is pretty crazy. :) I have a "typical" combination skin with oily T-zone and dry cheeks, but on the other hand, my T-zone's upper layer of the skin gets super dry pretty quickly and starts to peel. So it's oily but peeling uncontrollably. It's not looking good at all once I apply any corrector or foundation. Even if I use a peeling right before applying, it's not better at all. The only thing that helps is Montagne Jeunesse strawberry face mask, but even that only for a few days. I usually had to use products for dry skin - which meant my skin got oily even faster but at least it started peeling later. 

Vsake toliko časa najdem nego, ki moje kože vsaj ne sesuje še bolj, ampak po enem letu sem spet na začetku in spet iščem kaj novega. Koža se mi začne ali pretirano mastiti ali sušiti, dobim napad mozoljev in vse skupaj je še slabše. In tam sem bila spet pred približno enim mesecem, moja povrhnjica je bila popolnoma izsušena in čisto nič ni več pomagalo. :) Afrodito sem uporabljala že kakšnih 10 let nazaj - v bistvu sem se, če se ne motim, ravno zaradi njih navadila pen za čiščenje obraza. Potem pa sem, priznam, nanje za nego obraza čisto pozabila. Dokler nisem zasledila več in več pozitivnih ocen na blogih. :) Pisala sem jim na facebooku, opisala svojo kožo, hiiitro dobila odgovor, naslednji dan testerčke in bila navdušena. Moja koža je bila ravno prav za testiranje polna rdečih madežev (ne mozoljev - madežev), pusta, z oluščenim nosom in s par mozoljčki! 
Every here and now I find skin care products that don't make everything even worse. But after a year or so I have to search for something else. My skin starts to get oilier or drier, I get pimples, everything starts to get even worse. And that's where I was about a month ago when my skin got completely dry again and nothing helped. :) I was using Afrodita about 10 years ago. I think their face foam was the first that made me get used to foams for cleaning. But I admit, I totally forgot about them after some time. Until I read more and more great reviews on blogs. :) I wrote to them on facebook, described what my skin is like and got an answer quickly! I got testers the next day and loved it. My skin was perfect for testing - full of red spots (spots, not pimples), dull, with a peeling skin on nose and some pimples! 


Kaj vse torej uporabljam?
So what do I use? 

1. Najprej si obraz umijem s Clean Phase čistilno peno za normalno do mešano kožo. Morda je malce manj "penasta" kot 100 % Pure čistilne pene, ki sem jih uporabljala prej, ob iztisu je gostejša, ampak ravno tako dobro opravi svoje delo, tako da to sploh ni slabo. Res lepo očisti vse ostanke ličil, uporabljam jo tudi na očeh in jih ne razdraži in ne pečejo. Občutek je že takoj "čist", vseeno pa kože ne zateguje. Peno sicer uporabljam samo zvečer.
1. I wash my face with Clean Phase cleaning foam for normal to combinations skin first. It's a bit less "foamy" than 100 % Pure cleaning foams I used before, a bit thicker, but it does the work just as well, so that's not bad at all. It cleans all the makeup traces really well, I use it on the eyes too and it doesn't irritate them at all. The feeling is "clean" right after use but it doesn't dry the skin. I use the foam only in the evening.

Afrodita Clean Phase čistilna pena // Afrodita Clean Phase cleaning foam


Afrodita Clean Phase čistilna pena // Afrodita Clean Phase cleaning foam


2. Potem je na vrsti tonik. Teh sem se preprosto navadila, ko čistilne pene in geli, ki sem jih uporabljala prej, niso očistili vsega, zdaj pa mi je všeč svež občutek, ki ga pusti na koži. Najprej sem kupila Clean Phase tonik za suho kožo (zaradi težav z izsušenostjo povrhnjice), ampak mi ni popolnoma ustrezal, zdi se mi, da mi je prej nastal kakšen mozoljček kot pa izginil. Zamenjala sem ga s tem za mastno in mešano kožo in je popoln! Odlično očisti nečistoče, kožo pusti svežo, ampak je ne izsuši in ne zateguje, tako da je povsem udoben občutek tudi na licih! Super je, da ne vsebuje alkohola in ima prijeten nežen vonj. Uporabljam ga vsak večer, večkrat na teden pa tudi zjutraj, če le ne pozabim. :) 
2. Then I use tonic. I got used to them when cleaning foams and gels didn't do their job but I really like the fresh feeling it leaves on the skin. I bought Clean Phase tonic for dry skin at first (well, I was used to buying products for dry skin), but it didn't suit me well, I think it caused a pimple or two more. I changed it for the one for combination to oily skin and it's perfect! It cleans the skin perfectly, leaves it fresh and doesn't dry it. It feels great on my dry cheeks too. I love that it doesn't contain alcohol and has fresh and delicate smell. I use it every night and I try to use it every morning if I don't forget to. :) 

Afrodita Clean Phase tonik za normalno do mastno kožo // Afrodita Clean Phase tonic for normal to oily skin

Afrodita Clean Phase tonik za normalno do mastno kožo // Afrodita Clean Phase tonic for normal to oily skin


3. Ker mi je ravno zmanjkovalo kreme za oči, pa še v drugem domu sem jo pozabila, je v košarico padla še ta. :) Hydra Thermal očesna krema proti prvim gubicam. Pismo, dovolj sem že stara, da jih uporabljam. :P Precej manj je mastna kot moje običajne kreme za oči, zato jo lahko brez težav uporabljam tudi zjutraj, preden nanesem maskaro - velik plus! Lepo se vpije in navlaži kožo, ne pušča pa mastnega občutka na koži. Vseeno pusti na koži super občutek. Sploh nisem vedela, da sem se tako navadila krem za oči, dokler nisem bila dva dneva brez nje … Občutek imam, da tudi pomaga pri zabuhlosti oči - nekoliko prej izgledajo sveže in zbujene. :) Temnih kolobarjev pa ne odpravlja, ampak pri mojih trdovratnih tega tako ali tako nisem pričakovala, ker niti niso posledica neprespanosti, ampak pač - so. 
3. I was running out of my eye cream and forgot it at my second home, so I had to choice but to buy that too. :) Hydra Thermal eye cream against first wrinkles. Gosh, I'm old enough to use those now. :P It's much less greasy than the ones I'm used to so I can use it in the mornings too, before I apply my mascara - big plus! It absorbs really well and doesn't leave skin oily. It still leaves a nice feeling. I didn't even know I got used to eye creams so much, until I had to spend two days without one … I have a feeling it helps with puffiness - my eyes look fresh and awake sooner. :) Dark circles didn't disappear though but I didn't expect them to, since they're not a result of too little sleep but they just - are. 

Naj vas nekoliko večja kartonska embalaža ne zavede - kremica znotraj stoji na stopnički. :) Glede na to, da se je vsakič porabi za približno polovico grahovega zrna, pa je količine več kot dovolj.
Don't be fooled by the bigger cartoon package - the cream stands on a spet inside. :) But you only have to use an amount of half a pea so there's more than enough quantity. 

Afrodita Hydra Thermal očesna krema proti prvim gubicam // Afrodita Hydra Thermal eye cream against first wrinkles


Afrodita Hydra Thermal očesna krema proti prvim gubicam // Afrodita Hydra Thermal eye cream against first wrinkles


4. Potem pa pričnem z izdelki, ki so mi jih priporočali pri Afroditi. :) 
Ko se tonik vpije, na T-predel nanesem Oil Control T-zone Mattifying Serum, ki ima krasen rahel citrusni vonj in je nekoliko gostejše teksture. Svoje delo opravi odlično! Uporabljam ga zjutraj in zvečer. 
Že po minutki je koža vidno matirana, serum se hitro vpije, matira kožo, preprečuje izločanje maščobe, ampak ne izsuši kože. To je kar rdeča nit vseh Afroditinih izdelkov, se mi zdi, in me je res navdušilo - tudi če so namenjeni mastni koži, je ne izsušijo in zategujejo, čeprav preprečujejo mastenje. Moja koža ostaja s pomočjo tega seruma matirana vsaj 2 urici dlje. Nos se mi začne svetiti pozneje, kar je sploh plus poleti. :) Ogromna sprememba pa je vidna zjutraj. Po navadi sem se zbudila z res zelo mastno kožo in neprijetnim občutkom. Odkar zvečer nanesem tudi tale serum, je moja koža zjutraj dooosti manj mastna.
4. Then I start with the products they suggested to me. :) 
I apply Oil Control T-Zone Mattifying Serum to the T-zone. It has a lovely citrus smell and it's a bit thicker. It does the job perfectly! I use it in the morning and in the evening.
After a minute my skin is mattified, serum absorbs quickly, makes the skin matte, but doesn't dry it. That's pretty much the thing with Afrodita products and it makes me love them - even if they're meant to be used on oily skin, they don't dry the skin or make it uncomfortable, but they mattify it. My skin stays matte for about 2 hours longer with serum. My nose starts to shine much later, that's a big plus in the summer. :) And I can see a huge difference in the morning. I usually woke up with very oily skin and uncomfortable feeling. Ever since I use this serum in the evening, my skin is a lot less oily in the morning.

Afrodita Oil Control T-zone Mattifying serum


Afrodita Oil Control T-zone Mattifying serum


5. Ko se serum vpije, nanesem Hydra Thermal Hydra Active koncentrat po celem obrazu, še posebej pa na predel lic. Koncentrat krasno navlaži kožo, zdaj se že ponavljam, ampak - koža je navlažena, zategovanja ni, prav tako pa ne pusti mastnega občutka. :) Je izredno lahek in malce redkejše teksture, zato se zelo hitro vpije.
Od začetka sem ga uporabljala tako zjutraj kot zvečer, pred dvema tednoma pa sem rutino malce spremenila (boste videle na koncu) in ga uporabim le še zvečer. 
5. When the serum absorbs, I use Hydra Thermal Hydra Active concentrate on my whole face, but especially on my cheeks. It moisturises my skin perfectly, I'm really repeating myself but - my skin is moisturised, not dry and not oily. :) It's extremely light and a bit more on runny than the serum, so it absorbs quickly. 
I used it in the morning and in the evening in the beginning but I changed the routine a bit two weeks ago (you'll see) and I only use it in the evenings now.

Afrodita Hydra Thermal Hydra Active koncentrat // Afrodita Hydra Thermal Hydra Active concentrate

Afrodita Hydra Thermal Hydra Active koncentrat // Afrodita Hydra Thermal Hydra Active concentrate


Tole je še ena stvarca, ki mi je pri Afroditinih izdelkih zelo všeč - super se jih dozira, odprtina pa je čisto majhna, tako da ni treba skrbeti, da bi se kreme prehitro pokvarile. Nobena pumpica se mi do zdaj še ni zamašila. Edina malenkost, ki mi pri teh embalažah ni všeč, je to, da ne morem videti, koliko izdelka sem porabila. Po navadi sem vajena, da vsaj malce prej nakupim novo zalogo in vem, kako hitro porabljam izdelek, tukaj pa tega ni. Na srečo se izdelke dobi tudi v Sparih in Mercatorjih, tako da ni takšne panike (v Lendavi ni DM-a, tako da nakupe načrtujem v Velenju :/ ). 
There's one more thing I love with Afrodita products - their packaging makes the dosing so easy. The pump is really small so you don't have to worry for creams to spoil too soon. The pump doesn't clog either. The only thing I don't like about the packaging is the fact that I can't see how much of the product I used. I'm used to knowing when I'll have to buy a new cream and how much of a product I used but I can't see that here. You can basically get Afrodita products anywhere in Slovenia, so it's not such a big deal.



6. Na koncu uporabim še Hydra Thermal 24-urno ultra vlažilno kremo za normalno do mešano kožo. Jup, še nikoli nisem uporabljala toliko krem naenkrat. :) To že od začetka uporabim le zvečer. Čez dan ni nikakršne potrebe, ker je moja koža povsem lepo navlažena že s koncentratom oziroma kremo, ki jo uporabljam zdaj, zvečer pa rada uporabim še to, ker se mi zdi, da zaradi temeljitejšega čiščenja koža potrebuje več nege in mi res ustreza. Po teksturi je precej podobna koncentratu, pikico gostejša in manj lahka. Tudi ta se čudovito vpije, občutek na koži pa je navlažen in svež. Porabi se je tako malo, da je včasih že težko zajeti pravo količino. :) Tudi na fotki lahko vidite, koliko sem je porabila v malo več kot mesecu, pa sem je od začetka dostikrat nanesla preveč, čisto iz navade.
6. I use Hydra Thermal 24 hour ultra moisturising cream for normal to combination skin then. Yeah, I've never used that many creams at the same time before. :) I only use it in the evenings. There's no need for it during the day, concentrate moisturised my skin enough, so does the cream I use now. But I like to add this one in the evening, because I feel my skin is drier because of a throughout cleaning. :) It really leaves my skin moisturised, fresh and it absorbs quickly. It's similar to concentrate, just a bit thicker and less light. You use so little of it it's sometimes hard to take out that little amount. :) You can see how much I used in a bit over a month and I should have used less the first week, but you know, old habits die hard.

Afrodita Hydra Thermal 24-urna vlažilna krema za normalno do mešano kožo // Afrodita Hydra Thermal 24 hour moisturising cream for normal to combination skin

Afrodita Hydra Thermal 24-urna vlažilna krema za normalno do mešano kožo // Afrodita Hydra Thermal 24 hour moisturising cream for normal to combination skin


7. Pred približno dvema tednoma sem v Mercatorju naključno zatavala med kozmetiko in našla tole kremico 50 % ceneje. Ker mi Oil Control serum krasno ustreza, sem se odločila kupiti še tole 24-urno vlažilno kremo za mešano do mastno kožo. Predvidevala sem, da mi bo super prav prišla poleti, ko je koža tako ali tako bolj mastna. :) 
Krema diši prav tako kot serum - rahel citrusni vonj. Super paše zjutraj, da malce prebudi. ;) Je nekoliko gostejša kot Hydra Thermal vlažilna krema. Uporabljam pa jo zjutraj, namesto koncentrata, da moja koža ostane matirana še malo dlje. 
Čeprav je namenjena mešani in mastni koži, se tudi tu prikaže rdeča nit - krema kožo navlaži, ne ustvari mastnega sloja, vseeno pa kože po uporabi ne zateguje. Tudi te kreme se porabi izjemno malo. 
7. About two weeks ago I was in a supermarket and found this cream 50 % cheaper. Since I love Oil Control serum I decided to buy this 24 hours moisturising cream for combination to oily skin too. I expected it would suit me great in the summer when my skin is a bit more oily anyways. :) 
It smells just as the serum - a light citrusy smell. It's really great for the morning to wake me up. ;) It's a bit thicker than Hydra Thermal moisturising cream. I use it in the morning instead of the concentrate and my skin stays matte even a bit longer. 
It's for combination to oily skin but again - it moisturises the skin, doesn't leave it oily and doesn't dry it. I use the same small amount as with the one above.

Afrodita Oil Control 24-urna vlažilna krema za mešano do mastno kožo // Afrodita Oil Control 24 hour moisturising cream for combination to oily skin

Afrodita Oil Control 24-urna vlažilna krema za mešano do mastno kožo // Afrodita Oil Control 24 hour moisturising cream for combination to oily skin


Kaj se je spremenilo ob uporabi Afroditinih izdelkov?
What changed after I started using Afrodita products?  

Že pri prvih treh dneh uporabe sem na koži opazila manjše spremembe. Sploh ob uporabi seruma za matirano kožo je bila moja koža precej manj mastna, še posebej je bila ogromna sprememba zjutraj. Hkrati pa je bila moja koža tudi bolj in bolj mehka. Saj poznate tisti občutek, ko se zjutraj zbudite, dotaknete obraza in je koža nekako drugačna, boljša, bolj mehka? :) 
After the first three days I started noticing changes. Especially with the serum. My skin was much less oily in the morning. It also got softer. You know the feeling when you wake up in the morning, touch your face and notice your skin is different, more soft? :) 

Ker je bilo moje začetno stanje res slabo, sem se odločila, da bom še par dni počakala s pilingom in masko in videla, kaj se naredi. Še nobena krema mi ni sama popravila luščenja kože, ne da bi uporabila vsaj masko. Vse je enkrat prvič. :) Po enem tednu uporabe Afroditinih izdelkov oluščene kože na nosu ni bilo več! Sploh! Maske nisem potrebovala niti v naslednjih dveh tednih, koža je bila brez problemov. Potem sem jo uporabila že iz navade. :) 
My skin was really horrible when I started using new products so I decided to push it to it's limits. I didn't use the peeling and mask for the next week, even though no cream made the peeling of my skin better before. Well, there's a first time for everything. :) After a week of using Afrofita, the skin not only stopped peeling but the annoying peeled skin also disappeared! Totally! I didn't even need the mask in the next two weeks and there were no problems with the skin. I used it just out of habit then. :) 

Tudi rdečkasti madeži neznanega izvora so izginili. Očitno so nastali zaradi neustrezne nege - premalo vlage in preveč mastenja kože? Koža je postala dosti bolj sveža in živa, nič več siva in pusta. Končno me ni bilo "sram" okrog hodit brez pudra. :) 
The red spots also disappeared. They were obviously there because my previous skin care wasn't okay for me - to little moisture? My skin got much more fresh and alive, not dull and grey. I wasn't "embarrassed" to walk around without my foundation anymore. :) 

Opazila sem, da so mi z uporabo precej hitreje izginjali mozolji. Sicer nimam (več) groznih napadov mozoljev, ampak moja koža potrebuje kar precej časa, da se zaceli in normalizira. Oil Control serum pa je to celjenje vsaj malce pospešil. To sem opazila pred 2 ali 3 tedni, ko so me na čelu naenkrat napadli mozolji - ker sem si ostrigla stranski frufru. :) Tona mini mozoljčkov je izginila po enem tednu, Oil Control vlažilna krema pa mi je pomagala pregnati še tečni mozolj ali dva, ki se mi vsaj 2-krat mesečno pojavita na bradi, tako da je kombinacija vseh teh krem zame popolna. :) 
I noticed my pimples started disappearing sooner. I don't have too many problems with them (anymore), but my skin needs quite a lot of time to get better and normal. Oil Control serum made that faster. I noticed that 2 or 3 weeks ago when I got a ton of tiny pimples on my forehead because I cut my side bangs. :) They all disappeared after a week and Oil Control moisturising cream helped removing the annoying pimple or two on my problematic area - chin. I got pimples there at least twice a month and it's much better now so the combination of the creams is perfect for me. :) 




Kaj pa plusi in minusi? 
How about pluses and minuses? 

+ Ogromen plus je vidna sprememba moje kože. Vse težave so izginile in nega mi res ustreza. Moja koža je ravno prav navlažena, čista, mehka in živa. 
+ The positive change of my skin, of course. All the trouble disappeared and the skin care really suits me. My skin is perfectly moisturised, clean, soft and vivid. 
+ Izdelki imajo nežen, nevsiljiv vonj.
+ The products smell really nicely.
+ Razumne cene.
+ Reasonable prices.
+ Vseh izdelkov se porabi zelo malo. Predvidevam, da bom nakupovala čistilno peno in tonik na približno 4 mesece, serum in koncentrat kakšen mesec kasneje, vlažilni kremi bosta zdržali več kot pol leta, krema za oči bo pa najverjetneje zdržala kar (skoraj) celo leto. 
+ You only use small amounts of products. I think I'll only need to buy cleaning foam and tonic about every 4 months, serum and concentrate about a month later, the moisturising creams will last more than six months and the eye cream will probably last (almost) a year.
+ Pa ne zanemarimo lepe in praktične embalaže! ;) 
+ Lets not forget about beautiful and practical packaging. ;) 

- Edini minus, pa še to ne velik, je to, da se pri serumu, koncentratu in kremi za oči ne vidi, kolikšna količina je porabljena. Ker so izdelki na voljo na precej prodajnih mestih, pa ni prevelike panike.
- The only minus I can think of, and not a big one, is that you can't see the amount of serum, concentrate and eye cream you used. But products are widely available here so it's no biggie.


Če iščete novo nego, vsekakor priporočam, da pišete na Afrodito in jih povprašate za nasvet. :) Moje zaupanje so vsekakor dobili in mi je res všeč, kako sploh v zadnjem letu posodabljajo in širijo svojo linijo! A ni lepo, da imamo tudi pri nas take super znamke? :)
If you're looking for new skin care products I really recommend Afrodita. You can write them on their website. They definitely got my trust and I really love how they update and expend their line. It's great to have Slovenian brands like that. :)

Afrodito se najde na njihovi spletni strani, v DM-u, Mullerju, Tuš drogeriji, Instersparih in Mercatorjih, pa še kje - praktično povsod. :) 
You can contact Afrodita to find out if it's available in your country. There are some sellers listed on THIS link. :)






*Izdelki niso bili poslani v oceno. Kupila sem jih sama po dobri izkušnji s testerji. 
*The products were not sent to me in review. I bought them myself after a great experience with testers.

9 komentarjev:

  1. Super ocena :) Afroditini izdelki so res zakon :) se mi zdi da se za vsakega nekaj najde ker imajo toliko različnih linij :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)) Se strinjam, sploh v zadnjem času se mi zdi, da je res toliko izbire pri njih, da sploh ni problema česa najti :D

      Izbriši
  2. Tale krema za okoli oči je šla takoj na moj nakupovalni seznam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, zakon, je res fajna, v bistvu moja prva, ki jo brez problemov nanesem tud zjutraj. :)

      Izbriši
  3. Tudi sama preizkušam njihovo linijo, in že po 3 tednih zagotovo vem, da bo tudi moje mnenje pozitivno ;) Super blog!

    OdgovoriIzbriši
  4. woah, so much stuff! but it all sounds pretty amazing =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I know, I've never used so many! :D But nothing helped like that before. :))

      Izbriši
  5. Thank you for your review, it helps a lot. Thanks again.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...