petek, 13. november 2015

Naredi sama: igriv adventni koledar

Noč čarovnic je bila ravno pravi čas, da sem se lotila podviga za darili. Stric Miklavž ima žal veliko dela in potrebuje pomočnico, pa sem se javila. 
Sem prehitra? Mogoče, ampak me je že izučilo, da če čakam na zadnji trenutek, vedno pride kaj vmes, za tole sem pa res želela, da uspe. 

Idejo sem dobila pri Niki na beautifullblog - KLIK. Sicer sem ga potem precej spremenila in prilagodila, ampak ona je kriva za inspiracijo in sploh idejo. :) Kako izgleda moj (moja dva :))? Oglej si po korakih.

Ustvarjamo.


Kaj potrebuješ?

- Trši karton poljubne velikosti (priporočam približno 30 x 40 cm, če boš delala po mojih korakih). 
- Ovijalni papir (z božičnim motivom, seveda, moj je iz Tedija). 
- Barvni papir (jaz sem uporabila papir v beli, rumeni in rdeči barvi, ker se te ujemajo z mojim ovijalnim papirjem).
- Barvne trakce.
- Nalepke z božičnim motivom (jaz sem jih lani kupila v Kiku, upam, da se jih najde tudi letos).
- Škarje.
- Lepilo.
- Luknjač.
- Lepilni trak (selotejp).
- Darilca! Teh seveda ne smem pokazati, ker bodo presenečenja v decembru, ampak pobrskaj med poličkami v Tediju in med mini izdelki v DM in Mullerju. Balzami, mini kremice, laki za nohte, šminke, tudi svečke in kakšne druge drobnarije so super. Pa čokoladice in bonbončki ne smejo manjkati! Sama sem izbrala 8 darilc za vsak koledar.


Koliko časa potrebuješ za izdelavo?

Odvisno od tvoje spretnosti, ampak vzelo ti bo približno eno dolgočasno ali pa deževno sobotno popoldne.

Vse, kar potrebuješ za izdelavo koledarja.


Najprej karton obleci v ovijalni papir. Super vaja za decembrsko zavijanje daril! 

Karton obleci v ovijalni papir.


Da prikriješ neravno odrezane robove, ga na robu privihaj navznoter.


Potem izdelaj škatlice iz papirja. Iz tršega papirja bodo sicer bolj kompaktne, ampak jih je težje prepogibati in se hitreje zmečkajo. Zato ti bolj priporočam A4-format običajne trdote, če darilca ne bodo pretežka.

Pripravi se na izdelavo škatlic.


Kako izdelaš origami škatlico iz papirja?

Za izdelavo škatlice sicer potrebuješ kvadratast papir - torej s štirimi enako dolgimi stranicami. Ne išči ga po trgovinah. Da ga dobiš, format A4 prepogni do roba po diagonali in odreži odvečni pravokotnik. 

Barvni papir najdeš tudi v Mullerju.


Navodila sem pred leti našla v knjigi z idejami za darila, ampak se žal ne spomnim več njenjega naslova. :( Če je kateri znana, naj mi, prosim, pove, da dodam naslov in avtorja.


1. List torej najprej prepogni po diagonali do roba, odvečni rob pa odreži, da bodo vse 4 stranice enako dolge. 
2. List prepogni še po drugi diagonali.
3. Obrni ga in ga prepogni po sredini na obeh straneh.
4. Ponovno ga obrni in zavihaj vse štiri vogale navznoter proti sredini.



5. Ko so vsi štirje zavihani, list obrni in spet vse 4 vogale zavihaj proti sredini.
6. Lista zdaj ne obračaj, ampak te zadnje zgibe odpri
7. Zdaj ga pa obrni in levo ter desno konico odpri navzven.
8. Nasprotna robova (zgornjega in spodnjega) prepogni, da se srečata v sredini.



9. Robova iz prejšnjega koraka odpri, 8. korak pa ponovi na drugih dveh robovih (levem in desnem).
10. Zdaj pridejo koraki, ki jih je grozljivo težko opisati, ampak preprosto narediti. :P Zadnja privihana robova odpri, da stojita pravokotno
11. Privihaj stranico navzgor ...
12. ... in zavihaj navznoter - škatlica se že prikazuje!



To le še ponovi na drugi strani in škatlica je izdelana! :)

Izdelana škatlica čaka, da jo napolniš.


Potem je vse odvisno od velikosti darilca, ki ga želiš skriti. 

1. Za manjša, nižja darilca, lahko škatlico stisneš skupaj, narediš na vsaki strani tri luknjice, čeznje napelješ trak in zavežeš. Luknjač sem leto ali dve nazaj kupila v Tediju in je res praktičen!



Takšna škatlica izgleda nekako kot vezalke na čevljih. ;)

Darilce se razkrije, ko odvežeš trakec.


2. Namesto luknjanja lahko škatlico tudi kar polepiš z nalepko, le preveri, da res dobro drži.

Ko raztrgaš nalepko, dobiš darilce.


3. Škatlico lahko namesto tega pokriješ z ovijalnim papirjem, sploh če je darilce visoko. Izmeri, po robovih nanesi lepilo in prilepi. 

Za to darilce je treba raztrgati ovijalni papir.


4. Če darilce ne gre v škatlico, pa ga ovij in prilepi na karton.

Ovito darilce.


Na koncu na karton še prilepi papir z imenom prejemnice koledarja - jaz sem izrezala kar srček. (Prejemnica je zakrita - mogoče bere blog. :))

Ime ne sme manjkati.


Ne pozabi na vsako darilce tudi prilepiti nalepke z dnem v decembru, ko je treba pokukati, kaj se tisti dan skriva na koledarju! 


Pa končni izdelek? 
Moja izgledata takole.





Ti je adventni koledar všeč? 

Zelo bom vesela, če boš objavo delila s prijateljicami na družabnih omrežjih, po mailu ali kjerkoli drugje - mogoče pa kateri pride prav ideja za malce bolj osebno darilo, v katerega je vloženega več truda, pa tudi ljubezni. :) Pa ne sekiraj se, če ne izgleda "popolno" - se vsaj vidi, da si ga res izdelala sama! 
Časa za izdelavo je še več kot dovolj!



13 komentarjev:

  1. awesome! I actually really wanted one those this year, especially the ones filled with makeup xD

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. There's a tone of advent calendars this year, isn't there! :D At least here.

      Izbriši
  2. Jaz sem se odločila, da bom letos naredila enega mojemu dragemu, ampak bo bolj "sladek", ker obožuje bonbone. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu pokaži, ko bo končan! Tule je tud ena škatlica čist napolnjena s sladkarijami, kolikor se je dalo spravit. :D

      Izbriši
  3. Super ideja, ful si lepa koledarčka naredila <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luškano. To je pa res super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Waau kak fajna ideja, še posebej če si skoz v iskanju primernega adventnega koledarja pa ga ne najdeš :)) takega darila bi se ziher razveselila :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...